Recenze (246)
Oko bere (2008)
Díky některým hereckým představitelům to nakonec na průměr dosáhne v podstatě bez problémů. Ale první půlhodinka mě navnadila na něco přecijen lepšího...
Street Kings (2008)
Na rozdíl od některých policejních thrillerů je to zábava a vše plyne v adekvátním tempu. Dokonalé to není, ale takhle nějak bych si to představoval. A to včetně obsazení, které se povedlo.
Král síly: Příběh Rickyho (1991)
Celkem povedená taškařice.
Pařba ve Vegas (2009)
V zásadě strašně primitivní, ale děsná prča!!! (Doporučují čtyři z pěti hvězdiček.)
Turks fruit (1973)
Nejlepší na tom je, že tenhle kousek není šokézní samoúčelně. Umělci prostě už takoví bývají :) Herecky exkluzivní, režijně brilantní a hlavně zatraceně intenzivní podívaná.
Dravci (1999)
Má to napětí, akci i ujetý humor. Navíc ta atmosféra pustiny v lesích... výborný film s ještě lepší hudbou. Doporučuji!
Antikrist (2009)
Trier je tak komplexní až to bolí. Au. Až se mi to rozleží, podívám se potřetí.
Černá smrt (2010)
Pokus dobrý, ale vytřískat se z toho dalo mnohem víc. Raději s klidným svědomím doporučím, sice starší, ale v mnohém drsnější a zábavnější, Flesh and Blood. 3,5*
Maso a krev (1985)
Well fuck me sideways jestli tohle není naprostá lahůdka. Opájím se nadšením a jednu hvězdu přihazuju za Poledourise!!!
Labyrint lží (2008)
Nic než řemeslo se vším pozitivním i negativním co k tomu patří.