Recenze (617)
Pomsta (2019)
Dávám 5*, byť si to film nezaslouží. Byl jsem nadmíru překvapen. Řeknu to takto: normální film na 3*, ale výborný Adkins (a přiznejme si, ten film byl natočen zejména pro bojové scény) a příjemné překvapení. Takže 4* bych dal za "mlátičku" a příjemné překvapení, a jednu navíc za zajímavý zážitek POMSTY.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Hodně čekání.
Zrodila se hvězda (2018)
První půlka filmu opravdu velmi velmi dobrá! :) Ta druhá již slabší, ale celkově moc hezké zpracování! :) Bradley má ode mě palec nahoru.
Zabiják & bodyguard (2017)
Opravdu jsem se pobavil!
The Amazing Race Canada (2013) (pořad)
Celkově mě baví více než ameircká show, přestože na Americké je vidět vyšší rozpočet a celý svět, nejen Kanada :)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Už ne, prosím! Tohle je zoufalství. Skvělá hudba, dobrá kamera, dobré efekty a ohromná síla "lidí¨. Stejně to prostě nefunguje. Děj a emoce nulové. Typ filmu "bůh je mrtvý." ... Co všechno si máme ještě vymyslet a koho všechno zničit, aby byl svět zachráněn? Kdo všechno má přijít za záchranu lidské dobroty? UŽ PROSÍM NEDOTÁČET - radši dejte peníze na užitečné věci než takovéto filmy. ÚSVIT SPRAVEDLNOSTI - prošvihl jsem něco? Nebo jsem nudou usnul v ten skvělý moment? Bavilo mě 5-10 minut z vyčerpávajících 150.
Tom a Jerry - Myš na prodej (1955) (epizoda)
přišla změna vlastníka :)
Star Wars Povstalci (2014) (seriál)
Pomalý a lehký rozjezd, a druhá série nabírá na otáčkách :).
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Všechno skvělé... ale nenadchlo mě to!
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Film na čtyři :) ovšem s nadějí, že vznikne zajímavý příběh trilogie. Splnil očekávání. Pátou obrovskou hvězdu dávám za celý krásný večer, který k tomu také patřil, - a dále kino-zážitek.