Recenze (30)
Byl jednou jeden... člověk (1978) (seriál)
Skvěle poučný seriál pro děti :-) a mnohdy i pro dospělé :-)
Rain Man (1988)
Dustin Hoffman naprosto perfektně zahrál svojí roli autisty, skvělí film, skvělá podívaná .
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Naprostá bezchybnost, nádhera, drama, napětí, očekávání, celková pointa . . . . Prostě Dokonalost sama !
Kdo hulí, ten umí (2001)
Gimli : jestli se u tohole nezasměješ, tak nejsi človek, a nebo jsi slušnáček, jako byl tak opičí prdelka v tom filmu !!! JInak Tento Film, byl hodně povedený, já se smál skoro pořád :-) At žijou černošský komedie :-)
Žhavé výstřely 2 (1993)
Sice druhý díl, ale Stejná prdel, jako u prvního dílu :-) Myslím že tyto dva díly mužou a slavily úspěch :-)
Žhavé výstřely (1991)
NEjlepší parodie na světě :-) Zasmějí se ovšem hlavně pánové, protože je to humor spíše pro pány, ale některé ženy také sdílejí náš hůmor :-)
Eragon (2006)
NEjhorší Fantasy a Sci-fi co jsem kdy vdiěl. Děj ještě ujde, ale zpracování filmu, no jo mladej hrdina, a ta záverečná bitka, všechno bylo strašně rychlý a neřehledný, prostě je to ODPAD !
Ghost Rider (2007)
Hodně povedený Fantasy film ! Tykteří ho odsuzují, možná nechápou ten pojem " Fantasy " ale Beru jejich názory, někomu se tento fil líbí, někomu ne .
Duch (1990)
Krásný film, na který se dá koukat pořád dokola, ale ten kho ho vidíp oprvé, musí si pobrečet :-) Garadriel : - Swazye je dobrý herec, nechápu jak ho nemužeš mít ráda, a v hříšním tanci? No bomba :-)
Fame - cesta za slávou (2009)
Nejhorší tanční a pěvecký film, jaký sem kdy vyděl, proto Horznej ODPAD ! ! ! Je to obyčejná fraška, na to jakou tomu dělali reklamu !