Recenze (2 324)
Šmoulové (1981) (seriál)
Kdo by je neměl rád, já jsem vždy fandil dvojici Koumán a Nešika
Šmoulové (2011)
Jako malej jsem tyhle postavičky měl rád a musíš říct, že mě film překvapivě neurazil
Rio (2011)
Docela hezkej animák,ale nemyslím si, že bych si ho třeba ještě pustil znova.
Barbar Conan (2011)
Nevim co si myslet! asi mám stále v hlavě srovnávání se starym Conanem s Arným! Nezlobil bych se, kdybych vypadal jako Momoa,ale na postavu Conana mu prostě nějak ten sval ještě chybí, stejně jako chybí více světla v akčních scénách v podsvětí- někdy fakt nebylo poznat, kdo je kdo a kam co padá a nepadá... pro mě očekávané zklamání a proto 45%
Kajínek (2010)
Tohle me znacne nebavilo
Pařba v Bangkoku (2011)
Hrozivě dobrá komedie, ty fotky na konci mě fakt dostaly!
Paranormal Activity 3 (2011)
Ten most moc nezvládl :)
Zkažená úča (2011)
Tak mi to nějak přišlo stejné a přesto jiné než ostatní tyhle komedie ... nevím, možná to bylo skvělou Diazkou, nebo fakt nevím, no prostě 75%
Sexy párty (2002)
Prijemna komedie
Kovbojové a vetřelci (2011)
Moc to k sobě nejde, ... ufouni a kovbojíčci....