Recenze (50)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Dlouho jsem váhal, zda si film zaslouží 4 a nebo pět hvězdiček. Trochu proti srsti mi je mi snaha tam na sílu nacpat všemožné hlášky a prupovídky. Taková krásné a seriózní fantasy to mohlo být.. ALE na druhou stranu, film je velice originální, hravý a poutavý. Grantovi ty záporáci jdou! Ve výsledku jsem dostal všechno co jsem si dlouhé roky přál. Doufám, že D&D nastartuje novou fantasy ságu a že se bude do kina pořád na co těšit.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Kvůli tomuto filmu jsem po 7 letech oprášil přihlašovací údaje, abych mu mohl dát plný počet a něco pěkného o něm napsat. Dlouho mě film takhle neuchvátil. Atmosférou mi to okamžitě připomnělo seriál Fargo a ten já moc rád. A Frances McDormand? Dokonalý výkon.. Více podobných filmů!
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
Můžu napsat tak akorát: BOMBA!! Nikdy jsem nebyl milovník anglického humoru, Dane, děkuji, už jsem!
Kravaťáci (2011) (seriál)
Po Mitfis jednoznačně jeden z nejlepších seriálu tohoto roku.
Láska a jiné závislosti (2010)
Nemůžu si pomoct, ale pro mě to je jeden z nejlepších romantických dramat který jsem kdy viděl. Soundtrack vynikající, herecké výkony taky skvělý. Bez problémů jsem se nechal vtáhnout do děje a už jsem to prožíval s nimi. Pro mě to je obrovské překvapení a po právu dávam 5 hvězd!
Prodám šéfa zn. spěchá (2006)
Mam rád Zacha Braffa.
Čarodějův učeň (2010)
A mně se to líbilo! Příjemnej, lehkej film. Proti Baruchelovi nic nemam, já mu tu roli věřil a to je to hlavní. Za 4* !
Rocky Balboa (2006)
Pro mě neuvěřitelný filmový zážitek!
Na křídlech vážky (2002)
Vcelku příjemnej film. Vyjma pár scén i pěkně natočenej. Téma zajímavé a Costner se s tim popral dobře :-)
Legenda o slavném návratu (2000)
Palec nahoru! Geniálně natočenej film! Skvělej Matt Damon a k němu Will Smith co zahrál podle mě svojí životní roli. Miluju filmy u kterých musim zadržovat dech a vžiju se do role postav.. 5x*