Recenze (315)
Krampus: Táhni k čertu (2015)
Hele v celku pěkná vanoční vyvraždovačka a horror o stále populárnějším Krampusovi. Slušná akce, i když jsou takový ty klasický blbý hluchý místa.
Ochránce - Mužská záležitost (2021) (epizoda)
Zase taková, tak trochu komunistická propaganda o tvz. antifeminismu a korupci. Vzhledem k volbám 2021, se ale blízká na nové lepší časy bez komunistů v parlamentu. Čenský věrohodně chlapský.
Paříž 36 (2008)
Nuda a šeď. Připominájicí, jak hodně Francouzů neboli Frantíků bylo (a vlastně i je) fandami komunistů (čti komoušů) a socialistů (čti socánů).
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Fajne milé pěkne atd. Ale na druhou stranu Nic převratnýno, je to asi něco jako Tron mixli Ready Player One a možná nějakou trhlou reality šou.
Škola superhrdinů (2005)
Je to sice takovej pěknej Guitly pleasure, ale při docela slušným hvězdným obsazení se z toho dalo vytahnout víc. I když třeba by to pak nebylo tak vtipný.
Zátopek (2021)
Tak bohužel už i na Zátopka došlo. Co napsat a neurazit, nelhát a neglorifikovat komunisty. No mě se vlastně neliobí, tak ho neglorofikuju. Zátopka.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Důstojný pokračovaní i když u mě tolik neujalo, ale i tak mi to přišlo jako bezva zabava. Juliana Moore je tu tu ultradobrá.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Ultra hustá mega zábava. Kam se hrabou jiné tájné služby. Matthew Vaughn je zkrátka machr. A herecký obsazení lahůdkový.
Lesní duch (2013)
Fajnovej remake na to můžů říct asi jen: Khandar Estrada khandos thrus indactu nosfrandus khandar dematos khandar.
Ve jménu krále (2007)
o jo Uwe Boll je klasický Uwe Boll, takže je hodně zvučných jmén ale výsledek to až tak neodpovídá. Co se dá dělat. Trochu se na to dá koukát.