Recenze (598)
Nesvatbovi (2005)
Nelíbilo.
Tenkrát v Mexiku (2003)
Dobrý film a vynikající Depp.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Nemám důvod dát méně protože jsem se 146 minut nenudil ani chvíli. Skvělí herci (Watsonové to sluší jako snad nikdy předtím), parádní kamera a mimo jiné také moc pěkná animovaná pasáž (inspirace Burtonem zřejmá). Ty "odpady!" tady doopravdy nechápu. Po Vězni z Azkabanu druhý nejlepší "potr".
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Jeden z těch nejlepších československých filmů. Naprostá a nesmrtelná klasika.
Batman a Robin (1997)
Když dnes člověk vidí Batmana v rukou Nolana a pak tohle.........docela rozdíl :)
500 dní se Summer (2009)
Samou chválu - nic jiného sem o 500 Days of Summer neslyšel. Možná právě až příliš kvůli velkému očekávání se mi tenhle film prostě nelíbil, zkrátka to postupně úplně ztratilo šmrnc.
Román pro ženy (2004)
Jsem asi divnej ale mě to fakt bavilo. A Kanóczová, která sice neumí hrát ani trochu, je fakt pěkná.
Waterloo (1967) (TV film)
Jenom dvě slova - Rudolf Hrušínský.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prostřeno! (2010) (pořad)
Vydra je zoufale trapnej. A k obsahu - ty lidi sou občas fakt úplný prasata.
Stahovák (2009) (pořad)
Mě ti dva fakt baví :)