Recenze (440)
Canterburské povídky (1972)
Možná jsem zvláštní, ale těmhle filmům rozumím moc dobře. A některé myšlenky jsou hodně silné... podání jsem překousnul :)
Princezna Mononoke (1997)
K tomuhle žánru světové a vůbec animované tvorby jsem se zatím neprokousal natolik, abych mohl Mononoke hodnostit s ohledem na ostatní, ale co můžu říct s jistotou je, že Princezna Mononoke je díky Hudbě (záměrně s velkým písmenem) a hlavne duši nádherný film, který vás dokáže naprosto pohltit a neodtrhnete se od něj až do konce...
Eragon (2006)
Nelogicnosti, spousta rvani a trapne vyhlizejicich tvari a scen :) Navic kopirovani vseho moznyho. Hvezdicka je jen za to, ze to neni hrany jako divadlo na jevisti (za odmenu) a za trest je ta jednicka proto, ze jsem cetl knizku.
Andělská tvář (2001)
Hvezdička pouze za kameru a kostýmy.
Blbý a ještě blbější: Jak Harry potkal Lloyda (2003)
Ne jen nuda... ale absolutní znechucení. Pokud tohle byl zamer, tak se skutecne zadarilo :)
Al pointeu (2004)
Atmosféra velmi dobře zvládnutá, ale děj místy dost pokulhává. Zvlášť pochybuju o tom, že reakce vojáků byly hodné příslišníků armády. Nicméně koukat se na to dá.
Sindibád: Legenda sedmi moří (2003)
Celkem neznámý animák. Ale rozhodně stojí za zhlédnutí. Český dabing není špatný - stejní dabéři, jako u Prince of Egypt, ale na originál nemá. Námět mi sice nepřišel příliš dle mého gusta, ale koukat se na to dá. HLAVNĚ Erys je krásně zmáknutá a potom...Tartar je famózní!
Million Dollar Baby (2004)
Nic mě nedonutí, se na to podívat podruhé.
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
"Pusťte nás dovnitř"... "Nebo co? Budete zlí?" ... "To už jsme!" BUM! Tohle je pro mně špička... hlavně onen houslista, vy víte o čem mluvím :)
Dva machři mezi nebem a peklem (1972)
Spolu s "Jestli se rozzlobíme budeme zlí" to nejlepší, co vám může tahle dvojka nabídnout. Při druhém a třetím zkouknutí se nenudíte, ale naopak pochopíte mnohem víc vtípků, než předtím. Optimistmus. Hlavně pozor na správný dabing!