Recenze (361)
Lovci a oběti (2015)
Neco mezu odpadem a jednou hvezdickou. Naprosty beckovy film s beckovymi herci a vice i neherci, kteri si mysli, ze herci jsou.
Muž, který plakal (2000)
Pro mne film o ničem. Dobré obsazení, ale nic z toho. Chybí myšlenka, náboj... chybí vše. A konec filmu, děs - běs. Pro velké mínus a ztráta času.
Krvavé peníze (2014)
Spousta hrané brutality. Film, který se snaží být realistický, ale nejde mu to. Rychle se podívat a rychle zapomenout.
Máša a medvěd (2009) (seriál)
Milé, vtipné a příjemné. Malá Máša a velký medvěd se zvířátky. Krásná animace. Působivé příběhy. V originále jedinečně namluvené.
Černá vdova (2008) (TV film)
Hrůza, hrůza, hrůza ... a kde se vzalo v tématu "mysteriozní". Na konci si toto hraje dokonce na romantickou komedii. Tak to zase jednou byla slátanina.
Veronika se rozhodla zemřít (2009)
Krásný film o vůli k životu podle krásné knihy .
John Wick (2014)
Střílení, střílení a kdyby něco chybělo, tak zase střílení. Dialogy žádné. Celý film mi připadal jako počítačová hra - z jednoho stupně na druhý. Ale kdo má rád filmy s nesmrtelným akčním hrdinou se spoustou vypálených nábojů určitě si užije. Jo a konečný souboj - beze zbraní bez kulek, jen my dva .
Kameňák 4 (2013)
Tak tohle už ne. Bez naprosto všeho - vtipu, děje..... Hloupost. hrozná.
VALL-I (2008)
Super. Smála jsem se i brečela. Nějak mě tento kousek dostal. Svou lidskostí, milostí, romantikou a poselstvím.
Šmoulové (2011)
Šmouly mám ráda. Jako celovečerní animák mě však zklamal. Šmoulové měli zůstat doma a ne cestovat do světa lidí.