Poslední recenze (305)
Loki (2021) (seriál)
Obávám se, že tohle jsem asi nepochopila. Až poslední díl začal být trochu zajímavý a v tom okamžiku první série končí. Neříkám, že tam není příslib do budoucna, ale první 4 díly byly přinejmenším zvláštní a mám pocit, že seriál si v kombinaci s humorem snažil hrát na něco, co prostě není. Třeba to docením až zpětně po další sérii...
Versailles (2015) (seriál)
Tyhle historické show jsou vlastně hrozně nebezpečné. Vezmou si reálné postavy, relativně velké množství reálných událostí, k tomu se přihodí troška historických drbů a spousta úplných blbostí a umixujeme show... Pokud to někdo nepoužívá místo učebnice dějepisu, tak s tím vlastně nemám ale vůbec problém. Moc zajímavě vykreslené postavy, zápletky, originální zpracování a krásný vizuál. Pohodové koukání.
Constantine (2014) (seriál)
Začínala jsem koukat nadvakrát - první čtyři díly jsou docela zmatek, ale pak se to rozjede. Uuuuh fakt hodně mě štve, že není pokračovaní.