Recenze (47)
Tudorovci (2007) (seriál)
1. série - ***** 2. série - ***** 3. série - *** 4. série - ***
Temný obraz (2006)
Velká škoda, že Amíci nemají koule na to, aby nechali vyhynout celou planetu.
Záložní plán (2010)
Nenudí a Alex je super hot. S jiným hercem v hlavní roli by to možná nemělo takovou jiskru. Až na jednu trapně zbytečnou a zbytečně trapnou scénu je to velice příjemný film. Ani JLo nevadí.
V (2009) (seriál)
První série zatím výborná.
Make It or Break It (2009) (seriál)
Mám kladný vztah ke gymnastice. A i když je tenhle seriál až přespříliš cílen na skupinu náctiletých, což já tedy už dlouho nejsem, a i když občas i těch jejich dramatických zápletek trpím a kroutím hlavou, jedná se o velmi přijemný seriál, na který se dobře kouká.
World Trade Center (2006)
Ubulená limonáda, nedalo se to dokoukat.
Avatar (2009)
Vizuálně hezké, příběh trochu pokulhává.
Město žen (2009) (seriál)
Dokonale pravdivý náhled do ženské duše. :-D Velice přijemné, komediální překvapiení letošního podzimu.
Stáhni mě do pekla (2009)
Vyborny horor, ktery ma vse, co bych u hororou hledala - misty hodne hutnou atmosferu, hodne vtipne momenty, minimum krve a maximum zlych stinu, lekacek, bouchani i vrzani. Super jizda od zacatku do konce.
Super Size Me (2004)
Měla jsem chuť na tortilu z KFC. Už nemám. Účel splněn.