Recenze (1 728)
Odsouzení (2010)
Zajímavý příběh s dobrými herci,trochu se topící v pomalém tempu vyprávění.Zajímavě pojatý vztah dvou sourozenců a opatrně podaný vlastní zločin.Režie se soustředí výhradně na sysifovskou práci hlavní hrdinky, Rockwellova postava si sympatie nyvyslouží.
Petrolejové lampy (1971)
Atmosféra,nic víc.Deprese a deprese.S výbornými herci ovšem.
6. Batalion (2005)
Slušná rekonstrukce jedné záchrané akce.Pokud všechno opravdu proběhlo tak jak bylo natočeno,tak klobouk dolů.Místy se děj trochu vlekl,ale závěr vše vynahradil a autenticita z příběhu jen dýchala.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Docela jiná Šípková růža a vůbec né špatná.Ať už se odlišuje pojetím nebo příběhem,kdo se povznese nad původní příběh,musí se mu to líbit.
Don Jon (2013)
Překvapivé a nápadité dílko,od kterého jsem čekal něco jiného.Trocha morality i kritiky světa skrytá za množstvím narážek a velkých řečí.
Láska na druhý pohled (2009)
Zajímavě pojaté a všech šablon zbavené vyprávění i o lásce.Emoce chvílemi kapou a dialogy jsou na hraně,ale zajímalo mě jak to dopadne.
V oku tornáda (2014)
Po vizuální stránce bez dokonalé.Co se týče ostatního,bohužel žádná sláva.Začátek sice plynul jakž takž,ikdyž pomalu,ale když nastalo peklo,začaly se postavy chovat debilně.No co chtít,šlo o to co nejvíc nechat vyniknout přírodu.
Colette (2013)
Autentické drama z koncentráku se vším všudy co k tomu patří.Na české poměry úctyhodná výprava a kupodivu snesitelný Mádl.
Milý Johne (2010)
Romantická klasika,až zbytečně překombinovaná.Čekal jsem jiný konec,děj mě nepřekvapil.možná se až příliš podobá jiným citovkám,že už se dá těžko někde brát.
Pod zemí (2014)
Na horor slušné.Dobrý nápad podpořený hendy kamerou nenudí ani chvíli.Přání nalézt světlo na konci tunelu jsem nikdy necítil silněji.