Recenze (948)
Její tělo (2023)
Zajímavý prsa téhleté Andrey. Její tělo je rozhodně pěkný.. Místama se ten film vleče a dává dost prostoru pro přemýšlení. Nechci tu spoilovat, ale zas a znova se přesvědčuju o tom, že jediný co je jistý v životě je smrt.. A kdo si ji neuvědomuje, je naivní a pak překvapený. Life is short, enjoy it!
Apolonia, Apolonia (2022)
Navzdory mnohým prsa odhalujícím záběrům a díky přírodně vzhlížejícím podpažím, jakož i vďaka srůstajícímu obočí a tam dole taky bush kam se podíváš.. Budou z toho asi jen 3,44 hvězdičky. Asi nejsem artovej moon head a ač rozpoznám hezká díla z výstav, toto dílo HBO max mě až tak neoslovilo. Díky za pochopení, maucta.
Ferrari (2023)
SPOILER alert: Zajímavá Penelope a ještě zajímavější Adam Driver v životopisném filmu o tom, jak zemře pár driverů při honbě za snem Enza Ferrariho. Jeho mistress ani zmetek Pierot nezabránili úspěchu jeho značky (kterou ostatně jeho syn dodnes vede). Co na tom, že produkce osobních aut dotovala závodní divizi - byla to vize jednoho chlápka, který si za ní šel přes mrtvoly, rozbitá manželství, avšak s jasným cílem dosáhnout vytyčeného úspěchu, kterým vítězství na historicky posledním Mille Miglia bezesporu bylo.
Jeden život (2023)
Hodně silný příběh 669 dětí, které v Československu nebyly jedno Angličanům, navzdory tomu, že spojenci je vyměnili za osobní klid před válkou. Stejná Královna, která odmítla pomoct této zemi při válce pak s velkou slávou udělila Wintonovi titul Sir.. Život není vždycky fér, ale stojí za to následovat svoje vize!
Stavba Eurotunelu (2019) (TV film)
Poctivý kus stavby i dokumentu. Doporučení pro získání představy o tom, co se lidem povedlo postavit pod oceánem mezi UK a Francií. A jaké to stálo koho oběti..
Loupež ve velkém stylu (2017)
Zajímavá komedie o seniorské loupeži.
Super 8 (2011)
Zajímavé sci-fi, kterému bych fal ještě někdy rád šanci. Musel jsem totiž volat s jistou NP a tudíž se nemohl plně soustředit na film. No o tomto víkendu těch recenzí hádám přidám víc.. #airbnb Olomouc
Lucy (2014)
Jinačí fantas magorie 😁 vadily mi tam nepřesnosti logické.. Kdy někdy umělá ovládat létající okolí kolem sebe a jindy musela jako normální lidi jezdit autem aby se přesouvala. Navíc nemyslím si, že byť 100% využití mozku by darovalo nadpřirozené schopnosti.. Můžeš vidět pohyb mízy ve stromu, ale nemůžeš levitovat lidmi kolem sebe.. Zajímavé a doporučení hodné, ale 2x bych se na to asi nekoukal. Maucta
Jedeme na teambuilding (2023)
Ehm kde začít? Za ty baby od bazénu asi jediná hvězda. Hodně jsem se držel, abych nedal odpad, ale byl by to alibismus. Místama jsem se párkrát ušklíbl. Upřímně nechápu, co za to herci dostali a kolik měsíců před tím byly bez peněz.. Ale nikomu to nedoporučuji. Jsou mnohem lépe strávené chvilky, než u této parodie na korporát, jakkoliv výstižnou.
Asterix a tajemství kouzelného lektvaru (2018)
Asi ok animák, nedával jsem úplně pozor.