Recenze (556)
Bimileui seob (2017) (seriál)
Asi jeden z nejlepších kriminálních seriálů, jaké jsem kdy viděl. Beze srandy. A to kriminálky až tak moc nemusím.
Když Harry potkal Sally (1989)
Mohlo to být 5*, ale to by Harryho musel hrát někdo jiný.
Klaus (2019)
Tento animák se po shlédnutí okamžitě zařadil do mých oblíbených vánočních snímků. Bravo, mimo krásné animace oceňuji originální pojetí příběhu o Santa Klausovi.
Ad Astra (2019)
SPOILERY! Rádoby-hloubavé sci-fi, které bylo až k uzoufání táhlé a nudné. Braďák dobrý, ale to je asi vše, po dvou hodinách mě však i jeho "vnitřní hlas" už docela iritoval, no a ty wtf scény, které působily až nechtěně komicky, na pozitivním dojmu moc nepřidaly (nástup do již startující rakety, následné "ups" vybití celé posádky, průlet neptunovým pásem s papundeklem jako štítem, nález lodi s otcem ve stylu "haló táto, jsi tu? To jsem já, tvůj syn, už netrucuj, pojď poletíme domů"). Jako tohle sci-fi bych fakt nedoporučil nikomu, leda tak na usnutí.
Duna (2021)
Space opera, to mi přijde asi nejvýstižnější přirovnání. Věřím, že pozvolné, především snové, atmosférické pojetí nesedne některým lidem, ovšem já tento film miluji. A ta hudba, mimochodem dá se poslouchat i samostatně!
After Midnight (2019)
Filmy J.Gardnera jsou nevšedním zážitkem, opět potěšil.
Láska a příšery (2020)
Postapo pro mladší diváckou kategorii. Zničený svět byl docela líbivý, nedepresivní, hlavní hrdina roztomilý trouba. Ale co musím velice pochválit jsou monstra, jakožto i celý vizuál. Avšak bohužel celkově spíše pohádka než bezútěšné postapo. Linie "lásky a odhodlání" zde byla pro mě nezajímavá. Za mě velká škoda, že ten svět a monstra nebyly využity pro temnější pojetí filmu.
Serenity (2005)
Měl-li být tento film jakýmsi zakončením předčasně utnutého seriálu, tak jsem velmi spokojený. Je to zakončení s úctou, mnohem větší rozpočet filmu je pro ještě větší potěchu fanoušků Firefly, ke kterým se již hrdě řadím.
Firefly (2002) (seriál)
Na jednu stranu se mi chce plakat, že tento úžasný seriál je tak krátký, na druhou stranu se tak vyvaroval upadající kvalitě, která u sáhodlouhých seriálů občas hrozí. I za to málo však velmi děkuji, seriál mě vzal za srdce.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Tak to jsem si opravdu užil, blockbuster, který mi sednul. Řekl bych podobná zábava jak Ready Player One, jsem potěšen.