Recenze (308)
Oppenheimer (2023)
Ani ryba ani rak – trochu veda, trochu politický thriller, trochu psychodráma a všetko plytké. Niektorí režiséri posilňujú svoje príbehy Bachom, ak sa im zdajú slabé, Nolan to robí bombou. StanleyKubrick povedal za 1 minútu to, čo Nolan urobil za 3 hodiny.
Záletník (1976)
Jean Rochefort mi tu pripominal Vlastu Buriana
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Velka ucebnica filmu a literatury
Pension pro svobodné pány (1967)
Bravúra, virtuozita, majstrovstvo všetkých zúčastnených. Chaplin by smekol buřinku. Keď bol maestro Krejčík hosťom v pořadu Usmevy, sťažoval sa s ťažkým srdcom, že mu už nedávajú príležitosť, aká mu patrí. Hanzlík sa iba chichotal. Ale bolo to k plaču.
Asteroid City (2023)
E.T. je lepší.
Satanské tango (1994)
Godot prišiel, ale nič sa nezmenilo - a to je to satanské tango.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Ma to vsetky znaky Leoneho rukopisu - dlzku, fadnost, schematizmus, nudu a zbytocne barlicky v deji -, ale aj vtip, a zopar velmi originalnych scen -, takze na rozdiel od Vtedy na Zapade sa to da vydrzat. Najma teda vdaka Enniovej hudbe a Eliho klaunstvu.
Ennio (2021)
Kto má rád hudbu, bude sa mu tento film veľmi páčiť.
Bůh odpouští, já ne! (1967)
Nech je pochvaleny Colizii na veky vekov, ze dal dokopy tych dvoch. Pravda, uz nikdy potom nedostali taku nakladacku ako tu.
Nosferatu - Fantom noci (1979)
Tak je toto možné, že niekto má tú drzosť a natočí paródiu na Tajemství hradu v Karpatech o 2 roky skôr? Klasický Herzog - krása a škaredosť do stratena a bez katarzie. Plus - jeden z najkrajších a najmagickejších sountrackov, aké som kedy počul - Popol Vuh with a little help of Wagner and Gounod.