Poslední recenze (167)
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Myslím, že po prvním díle, který za moc nestál, zde máme pěkný film. Příběh je poutavý a na rozdíl od předchozího dílu, dává smysl. Určitě stojí za zhlédnutí.
High School DxD (2012) (seriál)
Vtipný, nápaditý seriál. Mně osobně nejvíc očarovala postava Akeno Himejima. Ta holka je ďábel :-) Teda vlastně dcera padlého anděla , která se stala démonem, ale stejně. Tenhle ženský charakter mě vždycky nejvíc rozesměje. Potom se mi samozřejmě líbí postava naší neohrožené prezidentky Rias Gremory. Má pevný charakter a noblesní vystupování. Nesmím zapomenout na Koneko Toujou, která mě vždy dostane svým pohoršováním nad Isseiem. To jsou takové tři hlavní ženské charaktery, které, dle mého názoru, vyčnívají nad ostatními.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Skvělý film, moc se mi líbil. Výborné vizuální efekty, krásně zpracovaný děj a skvělé herecké výkony. Navíc to má příjemný spád a vtip. Z kina jsem odcházel nadšený. Určitě doporučuju každému shlédnout. Kniha, ačkoliv je úžasná a krásně se čte, tak si myslím, že kdyby se přenesla doslovně na plátno, nikoho by to nebavilo. Osobně myslím, že udělali obrovský kus práce a výsledkem je tento film.