Recenze (122)
Rocky (1976)
Netušila jsem, že Stallone někdy hrál v tak dialogově absurdním, až artovém filmu :)) Jako celek to má ale nepopiratelnou sílu znásobenou aureolou filmové klasiky.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Druhá série výrazně lepší než první, stojí za to je zkouknout obě!
V zajetí démonů 2 (2016)
Jeden z nejpovedenëjších hororú, co jsem viděla. Se spánkem jsem měla problém ještě týden potom. Doporučte největšímu nepříteli :-) :-)
Fantom opery (2004)
Takhle nemá vypadat adaptace muzikálu. Výborně obsazená byla Christine, Raoul překvapil. Gerard Butler v roli fantoma mi působil fyzickou bolest, part byl totálně nad jeho síly. Jinak ale všechno, co se mi líbilo, vychází z původního muzikálu. Schumacherovy inovace nenadchly.
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Výborný atmosferický seriál pro všechny, co mají rádi trochu temnější duchařské horory. Úžasné herecké výkony a zajímavě propojené osudy postav klasických románů. Uznání tvůrcům za to, že věděli, kdy to ukončit!
Skrytá identita (2006)
Neverila bych, ze tenhle komentar nekdy napisu, ale na celem filmu me nejvic bavil Mark Wahlberg...
Kravaťáci (2011) (seriál)
Odolavala jsem dlouho, ale dostali i me. Paradni konverzacni serial. Bavi.
Hanebný pancharti (2009)
Waltz sam by zaslouzil hvezd sest, nektere hlasky se taky hodne povedly. Jako celek byl pro me film az moc casto za hranici hyperboly/trapnosti. Ne, Tarantinovi na chut asi nikdy neprijdu....
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Nejlepší česká detektivka. Díl za dílem jsem nepřestávala být ohromená, že tohle na ČT vzniklo.
Luther (2010) (seriál)
Čtvrtá řada byla trochu ošizená.... jít do hloubky magorovy (čti pachatelovy) duše se tvůrcům na dvou dílech tak úplně nepodařilo. Jako celek je ale Luther jeden z nejlepších seriálů, jaké jsem kdy sledovala. A to nejen díky dokonalému Elbovi.