Oblíbené filmy (10)
Osudový dotek (2004)
5 centimetrů za sekundu (2007)
Příběhem, obrazem, hudbou.... nepřekonatelný pro mě anime.... těžko vyjádřit slovy, to se musí vidět....
Ve znamení lásky (2016)
Kýčovitý jak sviňa, ale mega super film, trošku sem čekal jinej konec, ale tím je to větší mazec :) v 66. minutě filmu trošku víc rozhovor, jak ve filmu 5 centimetrů za sekundu. Mám zmáknutý všechny Sparkse, ale absolutně nechápu, jak může mít film Milý Johne s připrclim Channing Tatumem, lepší hodnocení, než tenhle podceňovanej film.....
Fontána (2006)
Warcraft: První střet (2016)
14 let doufání, 10 let čekání a stojí to za to...snad se dočkáme dvojky dříve, jak metra D...
Návštěvníci (1993)
Matrix Reloaded (2003)
Pokud bych si měl vybrat ze všech tří dílů Matrixu , tak Reloaded je pro mě číslo 1. Převyšuje své dílové kolegy velkou akčností. 100%