Recenze (267)
Tekken (2010)
Konečně jsem se dozvěděl co a jak je, akorát tam mohlo být víc postav a ze starších dílů tekkena, takhle to vypadá, jak trial verze...
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Synchronizace hudby a akčních scén je špička, navíc správný záporáci, kterejm tu kulku fakt přeješ, na dvojku musim do kina!
Gomora (2014) (seriál)
Nevim proč, ale vždycky chytnu tenhle seroš náhodně na čt2 zrovna sleduju poslední díl a nedá se od toho odtrhnout...ok tak poslední díl mi jasně řiká stáhni to celý a těš se a doufej v další sérii...
Marťan (2015)
Začátek nuda, střed filmu doufání v chcípnutí Dejmona na přežrání bramborama, ending s dobrým koncem, jak tomu musí vždy přece být, akce nulová, hudba starý disko, který se tam absolutně nehodí, herecký výkony slabej průměr....na to že to je tak hajplý jsem očekával pořádnej film s pořádnou akcí a zápletkou...2 a půl hodiny zoufalství s prominutím nejde nic vyzdvihnout ba naopak....šílenost...
Malý princ (2015)
Moc silný zážitek na popsání...
Láska nic nestojí (2003)
Občas se člověk zasměje hlavně díky Steve Harveymu, jinak absolutní píčovina :D s koncem, že bych to nakopal xD
Justin Bieber: Never Say Never (2011)
1* za Majly, kde ještě vypadá k světu...., jinak o ničem poblázněnost a pozlátko s fanatismu k pěnězům za 87 vystoupeních...
Justin Bieber: Baby (2010) (hudební videoklip)
Humus a kentus feat. usranej usher
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Začínám si zvykat a líbí se mi filmy, které prostředí v němž se odehrávají dokážou pozdržet a ukázat akčně či živě na delší chvíli a není to jen o střihání scén 1000x za sekundu z bitev, jako dříve v každém akčňáku. Za mě super a tou délkou scén mi to připomnělo 9 hrozných, což mi nevadí ba naopak. Leo s Hardym výbordelný nemám co dodat, snad jen škoda, že jsem líná prdel na to jít do kína.
BORUTO -NARUTO THE MOVIE- (2015)
Viděl jsem v Japonštině s cz titles a super! Jenom mohl být Boruto třeba s byakuganem nebo trošku jiný, je fakt dvojče svýho fotra :D