Recenze (427)
Pyšná princezna (1952)
Pro mě je to jasně nejlepší česká pohádka. Jednou za rok o Vánocích si u ní uvědomím, že je to nestárnousí klasika a že já na druhou stranu stárnu strašně rychle...
Parfém: Příběh vraha (2006)
Jako většina z nás, jsem naprosto beze slov... Celých 147 minut sem jsem bez hnutí seděl a sledoval Tykwerovu verzi nezfilmovatelného. Bravo!
30 dní dlouhá noc (2007)
Jeden z nejlepších horrorů za poslední roky. Vizuální stránka nádherná a rozhodně dohromady o táááákhle moooc lepší než Silent hill. Josh byl skělej, a vlastně je lepší a lepší. A překvapilo mně, jak byla mrcha z ALIASu Melissa George příjemná...
Království (2007)
100% Je málo. Berg se převedl v tom nejlepším světle, v jakém mohl. Tenhle film je podstatou akčního filmu jako takového. Tleskám a chci víc
Hvězdný prach (2007)
Tak takovýhle překvápko jsem opravdu nečekal. Něco tak v jádru pěknýho jsem už dlouho neviděl. A ta hudba! Prostě jeden z nejkrásněších filmů mého života...
Drsný časy (2005)
Oh my motherfucking God! Něco tak strašně depresivního jsem dlouho neviděl. Bale rocks!
Disturbia (2007)
Way to go Shia! Paráda
Divoké vlny (2007)
Bezchybné. Dokonce i dabing byl super. Po Madagaskaru další nePixarovskej animák kterej stojí zato.
Transformers (2007)
Pro tenhle film byl vynalezen kinematograf! Celý je naprosto nádherný. 100%
Next (2007)
Mám sto chutí tam přidat pátou hvězdičku, už jen proto aby vás to nasralo!!! Jděte se vycpat!