Recenze (327)
Vita a Virginia (2018)
Pro mě spíš povrchní, trochu zmatený, ne příliš dobře odvyprávěný a některými i poměrně špatně zahraný (zvlášť nepřesvědčivá mi přišla Debicki) příběh s nepasujícím hudebním doprovodem, který atmosféře filmu taky dvakrát neprospěl. 45 %
Na Chesilské pláži (2017)
70 %
Jedině Tereza (2021)
55 %
Rok, kdy jsem začala masturbovat (2022)
Absurdně povrchní a zkratkovitá kravina bez humoru, logiky nebo smyslu. Podle názvu se to nicméně dalo čekat. Filmu lze přičíst k dobru alespoň to, že má konec; ten měl ale přijít o nějakých 130 minut dřív.
Kingsglaive: Final Fantasy XV (2016)
Pro nezasveceneho je to neprehlednej ultra mega hyper digitalni chaos.
Poslední aristokratka (2019)
65 %
Interstellar (2014)
65 %
Osm hor (2022)
Výjimečné a silné. Zažito v Centru Kampa.
Čas probuzení (1990)
85 %
Nic k smíchu (2021)
Norský Muž na měsíci. Čas mezi narozením a smrtí je třeba si užít, ať čelíte čemukoli. 60 %