Recenze (115)
Namgeuk ilgi (2005)
Když vidím tenhle film, že má hodnocení v červených číslech (3/2013 - 72%), tak se mi chce brečet. Dvouhodinová táhnoucí se nesmyslná nuda. Čekal sem rozhodně víc , málokdy se mi stane, že mě film až takhle nudí.... Vidět tenhle film mělo asi stejný smysl jako jejich výprava na "Pól nedosažitelnosti "
Oni (2008)
Sympatická herecká dvojce zachraňuje co se dá, ale bohužel tento snímek je žalostně slabý, hloupý a nudný...bohužel
The Collection (2012)
Oproti předchozímu dílu zaznamenávám downgrade a celkové zjednodušení - atmosféra a napětí mizivé, málo nápadité, gore ucházející. Kdo upřednostňuje horory s atmosférou, ruce pryč.
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
50%. Opět film, který neurazí ani nenadchne a vracet se k němu nejspíš nebudete. Pár pěkných atmosferických momentů se zde také najde. Konec dosti slabý, ale je pravda, že sem viděl mnohem více horších otevřených konců... Bohužel celkem nuda. (3D jsem neviděl, ale rozhodně by to celkový dojem z filmu nezměnilo)
Amazing Spider-Man (2012)
Tak hloupej film, že se i chvílema člověk baví. Efekty jsou na úrovni, ovšem stopáž 137 min je přehnaná. Film, kde by Spider-man byl bez jeřábníků ničím.
Zátah: Vykoupení (2011)
Po dlouhé době jeden opravdu zábavný, akční, adrenalinový, brutální film! Brain OFF a spousta zábavy!
Kletba z temnot (2012)
Možná nikterak originální, ale zato technicky velmi dobře zvládnuté, sympatičtí herci, výborná atmosféra, několik mrazivých momentů. V záplavě podprůměrných hororů, pro mě tento film rozhodně vyčnívá. Bavil jsem se...
Živí mrtví (2010) (seriál)
První série vynikající, druhá série trošku pokulhává a třetí série opět paráda!
Zaměstnání (2008)
Výborný kraťas, kde jsou lidé zaměstnaní místo věcí (např. místo semaforu, dveří, aut atd. ). Zajímavá možnost jak řešit aktuální vysokou nezaměstnanost :D
Skyfall (2012)
Po úvodní akční scéně, která jakoby byla z jiného filmu (a tady působila spíše trapně), sem si říkal, že tu máme trošku akčnější bondovku a těšil sem se, co bude následovat. Následovala zhruba hodina natahované nudy, gradace začala až s příchodem záporáka Javiera Bardema, ovšem zarážející je, jak je film předvídatelný - kdo nepředpokládal, že se hlavní záporák nechá plánovaně a tak jednoduše zatknout, tak asi u filmu uplně vypnul mozek (co by se asi po celý zbytek filmu dělo?). Řemeslně je to zvládnuté dobře, ovšem celkový dojem z filmu je dost mizerný. Trošku mě potěšily záblesky nostalgie (starý Aston), nicméně to nemění nic na tom, že film není napínavý, ani dojemný a na tom, že sem se v kině zase jednou koukal často na hodinky.... Možná by neuškodilo, kdyby režisér nesázel pouze na výborné obsazení a na zmixování všeho možného z předchozích bondovek...