Recenze (65)
Walk the Line (2005)
Johnny Cashe jsem poslouchal už dávno, ale toto nějak dlouho unikalo mé pozornosti..naštěstí ne navždycky a zavítalo to ke mě:) ! Parádně zpracované drama, pro mě občas vtipné. Nenudí mne to ani když se dívám po X-té....ta hudba je skvělá+to že to zazppvali herci..tomu se ani věřit nechce :)
Iron Man (2008)
Můj nejoblíbenější film podle komiksu od Marvelu. Herci tam sedí perfektně, výborná hudba, efekty,...//V TOPce bych nejradši měl všechny tři, ale nechci zaplácávat místo :)
Klub rváčů (1999)
Šílenství. Ze začátku jsem byl zmatenej, ale byla to bomba. Skvěle natočený, zahraný a vůbec všechno. Nechápu co mě předtim nutilo se tomu vyhýbat :) Ale doporučuju všem, který váhají nad tím jestli se kouknout nebo ne.
Muži v práci (1990)
Takhle vypadá dobrá komedie...nenucená neafektovaná...ale jak už zmiňovali ostatní- ten konec to trochu kazí.
Pot a krev (2013)
Trochu se mi příčilo, jak to bylo čím dál víc morbidní..ale jinak vtipný svižný a dost dobrý:) za 4*
Sinister (2012)
Horory rád NEMÁM. Ale toto se mi vážně líbilo...jen je škoda že Američani neznají míru a vše nakonec přeženou. Zde mi to pokazily strašící děti ke konci. Ale i tak dávám 4 hvězdy...párkrát sem se úžasně vylekal. Navíc perfektní hudba podtrhující atmosféru jednotlivých scén (zejména vraždících )
Avatar (2009)
Omlouvám se, ale já pořád nevím co jste na tom takového suprového viděli :( je mi líto...ale co u každého filmu je někdo kdo jde proti proudu...ani mne neláká další zhlédnutí. Bohužel.
Insomnie (2002)
Krásné temné a napínavé...Al Pacino super..atmosféra jakbysmet..opravdu jsem nevěděl co v příštích chvílích očekávat.
Mama (2013)
Ten "mop" jezdící po podlaze mě měl vyděsit? Jinak se mi moc nelíbily triky ..ovšem podle mě příběh měl potenciál. Škoda že to nevyšlo lépe. A nejvíc se mi líbila scéna s vidinou v nemocnici....
Jak jsem se stal psem (2006)
No popravdě jsem se na to díval jen proto abych si doplnil zhlédnuté filmy v Downeyho filmografii...a tak doukoukal jsem celkem v klidu...ale i pro děti mi to připadá lehce infantilní ...nevím nevím no...takové filmy mi nikdy moc nesednou. Ale dám za 2