Recenze (109)
Cesta na trůn komedie (1999)
Docela rozporuplné pocity a zmatení ve mně vyvolává. Některé části bych ohodnotila jen dvěma hvězdičkami, jiné na lepší tři. Nemám ráda nechutnosti typu houpajícího se soplu nebo extra zvláštní zákazník v klubu...někomu přijdou vtipné, mně se zvedá žaludek...jindy vysloveně komediální scéna, pak zas pro změnu krutě vážný...trochu mi připadá, jako by se někdo nedokázal rozhodnout, kam film zařadit.
O svatební krajce (2003) (TV film)
2-3 *
Jespák a ostrorep (2013)
Ostrorepům se bere celá 1/3 krve, 13% jich to nepřežije, ale je to vylíčeno jako "dobrá" věc?
Casshern: První samuraj nového věku (2004)
I 2* jsou možná moc. Neskutečně zdlouhavá slátanina filmu, nepříliš zdařilé počítačové animace a kresleného s "nacisty" a "Quasimodem". Ani příběh jsem moc nechápala...
Nespoutaný Django (2012)
Když má někdo rád přehánění s "červenou", tak může líbit víc...kvůli tomu (a jiným drobnostem) ty 4* nedám.
Vampire Knight - Guilty (2008) (série)
Nebýt fantasy s upíry, tak se na tenhle "typ" ani nedívám. Nicméně, čím více se blížily poslední díly, tím bylo příjemnější sledovat příběh.
Trinity Blood (2005) (seriál)
Abel je sympaťák - když jsem si zvykla, jak ze sebe občas dělá "blbce", tak mě tím pak pobavil. Škoda nedostatečně rozvedeného příběhu. Závěr bohužel pěkně odfláknutý...
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Příjemný film, ale občas mi připadal zdlouhavý trošku. 3-4*
Mladí návštěvníci (2003) (TV film)
Dokonalý dětský pohled :) 3-4*
Eurotrip (2004)
Výhodný směnný kurz mě rozsekal. Jen aby to mladí, neznalí Amíci nebrali vážně...