Recenze (228)
Vlk z Wall Street (2013)
Famózní výkon DiCapria, děvky, koks a HODNĚ peněz. Ani minutu stopáže se nebudete nudit. 5*
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Slabší odvar 1, škoda. Nijak nenadchlo, 2*
Pot a krev (2013)
Zkoksovanej Dwayne Johnson je nejlepší :D! Jinak moc povedené, 4*
Rychle a zběsile 6 (2013)
Nevýrazné, slabý odvar předchozích dílů. Některé akční scény byly HODNĚ přitažené za vlasy. Po shlédnutí filmu už ani nevím o čem byl, takže rozhodně jedno z velkých zklamání letošní sezóny. 3*.
Lesní duch (2013)
Uznávám, že chvílemi jsem se i bál, hlavně začátek byl super. Ke konci to pak sklouzlo do laciného béčka. Celkově to však byl super horor na sobotní noc. No a pokud odečteme občas stupidní chování herců, dostaneme slabší 4*.
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Nic hlubokomyslného nehledejte, scifi střílečka na sobotní odpoledne. Nemyslet, užívat. Pak se budete náramně bavit jako já. Lepší 3*.
Arrow (2012) (seriál)
No po prvním dílu jsem byl hodně nadšenej, ale postupně radost ubývala. Ze všeho nejvíc mi maximálně vadí někdy naprosto iracionální chování postav a tupý dialogy. Možná nejsem cílovka, protože mi není 13, ale některé scény prostě přetáčím jak jsou hloupý. Ta jeho sestra se chová jak naprostá kravka a Oliver má někdy myšlení německého ovčáka po lobotomii. Co mi taky vadí je do očí bijící reklama na Windows. Sory, ale pokud to s filmem někdo myslí vážně, nemůže v každé druhé scéně dělat reklamu na nějakej šunt. Naopak chválím akci, "the hood" není typyckej klaďas a šípama nešetří, plus musím uznat, že to ve mě budí zvědavost. Hlavně ten ostrov. Jsem u 13 dílu a zatím slabší 3*. A uvidíme, jak to dopadne.
Black Books (2000) (seriál)
Suchý britský humor, jeden stále ožralej ir a starej antik. Výborná kombinace. Ale abych to plně docenil, budu si to muset dát ještě jednou. Zatím 4*.
Nelítostný Parker (2013)
Trošku slabší Statham, ale pořád výbornej. Co mi vadilo byla až magická nesmrtelnost pana Parkera. Několikrát postřelenej, pobodanej a zbitej pořád drtí záporáky. Naopak bitky, ten jeho britskej přízvuk a fešáckej obličej, za to ho musíte milovat. Sečteno, podtrženo, lepší 3*.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Je to prostě Béčko který si na nic nehraje. Hlášky, všude krev a prsa mařenky. Jakkoli to je někdy stupidní jako odreagování funguje. Pokud chcete vypnout a pobavit se doporučuji. Lepší 3*