Recenze (27)
Larva (2005) (TV film)
Od začátku BLBOST, na kterou se nedalo koukat....Horor/sci-fi pro mě ani náhodou....ODPAD !
Flynn Carsen 2: Návrat do dolů krále Šalamouna (2006) (TV film)
Druhý díl už přece jenom o něco lepší, ale pořád dokola jen to samé bez zajímavého nápadu...
Záhada sfingy (2008) (TV film)
Pokus o napodobení Indiana Jonese ? --- když už něco takového napodobit tak ať to má nějakou úroveň, protože tohle byl fakt PROPADÁK !
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
Opravdu netuším jak to mohli natočit...celou zhruba půl hodinu jsem poslouchala jen samé trapné vánoční pohádky s ještě trapnějším koncem = kdyby byl Shrek takhle dlouhý jako Shrekoleda tak si ty hvězdičky zaslouží MNOHEM víc než toto...( dávám 2* , ale z velké části jen kvůli hl. hrdinům )
Svatby podle Mary (2001)
Po prvním zhlédnutí jsem měla jasno = už se na to nikdy nebudu dívat ! -> Blbost...
Úžasňákovi (2004)
Tato rodinka prostě nikdy nezklame-pořád stejně dobré jako když jsem to viděla poprvé :))) 5*(100%)
Happy Tree Friends (2006) (seriál)
Na mě až moc brutální, ale ty 3* si to zaslouží :)))
Scary Movie 4 (2006)
Na úplně stejné úrovni jako Scary Movie 3...
Scary Movie 2 (2001)
Blbost = nuda...!
Želvy Ninja (2007)
Animace v tomto seriálu je opravdu velmi dobře udělána a seriál sám o sobě je dobře vymyšlený, tak aby ho i děti menšího věku pochopily....zelení hrdinové( Rafael, Leonardo, Donatello a Michelangelo ) opravdu dokáží upoutat vaši pozornost a souboje mezi dobrem a zlem vždy nesmí chybět.......ovšem u mě to na 5* ani 4* nemá ( dalo by se přece jen ještě něco vylepšit )...Krteček prostě stále vede :)))