Recenze (133)
The Gray Man (2022)
Cakal som ovela viac od tohoto filmu. Skoda, ze sa nedrzali viac podla knihy. Kniha 100%, Film 40-50%
The Chosen (2017) (seriál)
Vynikajuci serial, ktory sa snazi drziat pri skutocnych udalisti z noveho testamentu. Konecne si ludia mozu vidiet kladny obraz o tom kto vlastne Jezis Kristus je a nie len sa divat na to, ake zlo cirkev vytvorila pocas dlhych storoci. Krestanstvo by malo by o nasledovani Jezisa a nie o zakone cloveka (cirkev) Ak by sa kazdy snazil byt aspon truchu ako Jezis.....svet by bol ovela lepsim miestom. Nech ste poculi hocico o Nom, nezabudnite, ze Jezis je ta jedina cesta k spasenu. Budte pozehnani priatelia!
Terminator Genisys (2015)
Uz nikdy nebudem citat recenzie pred tym ako uvidim film. Neviem preco tento film ma tolko negativnych reakcii. Mne sa to velmi pacilo aj napriek tomu, ze v niektorych castiach to skripalo a bolo to zmetujuce. Ale ak si velky fanusik a poznas cely koncept nebudes mat problemy pochopit dej. Samozrejme, ze T2 bude vzdy the best. T5 je niekde na hranici T3 mozno trocha lepsi. Uz teraz sa tesim na dalsie pokracovanie.
Jurský svět (2015)
Akurat ten zaciatok bol trocha pomaly, inak velmi dobre.
96 hodin: Zúčtování (2014)
Nečakal som od tohto filmu veľa, ale nakoniec to nebolo až také zle!
Napospas osudu (2014)
Uz si ani nepamatam kedy Nicolas Cage natocil dobry film a tato krestanska sracka ma absolutne neoslovila,
Doupě (2014)
Od tohto filmu som necakal niec, ale nakoniec som bol milo prekvapeny. Sice nie je to nic extra, ale nebolo to az take zle ako to druhy uzivatelia CSFD hodnotili. Davam zasluzenych three stars!
Ten třetí (2013)
Vela znamych tvari, ale nic stoho....celkom som sa nudil.
Noe (2014)
Celkom sklamanie, poriadna nuda!
Batesův motel (2013) (seriál)
Vcera rano som videl prvu episodu a tak ma to nadchlo, ze som musel pozerat vsetkych desat. Prva seria velka spokojnost. Dnes zacina nova na A&E takze sa uz tesim.