Recenze (209)
Brooklyn (2015)
Neviem , ale tento Oscarový rok, to bude asi ťažké. Spomínaný film, ak si môžete resp. máte kde pozrieť ,tak si ho kuknite, lebo je to balzam na dušu. Polosmutný film, o pološťastnej žene a poloopustených mužoch.....Niečo mi to pripomína.... Váš Lepo. Saoirse Ronan (čítaj sír - šu alebo sír -ša) je neskutočne autentická . Klobúk dolu kočka...
Rasputin (1996) (TV film)
Pán Rickman, môžem to vidieť tisíc krát. Neskutočný výkon.No 1
A co teď? (2011)
Ja som v tom videl všetko. Poéziu, lásku, humor, smiech , plač, nenávisť a aj odpustenie. Iste tento film zanechal vo mne veľa a hlavne priblížil situáciu z Blízkeho východu iným pohľadom , ako ju vidíme a vnímame doma , prostredníctvom novín. Pečenie hašišových koláčov nemalo chybu, hlavne pri neskutočne odpichovej hudbe. Príjemné prekvapenie z Libanonu je tu. 5 stars......
Půlnoc v Paříži (2011)
Neskutočný nápad. Paráda....
Magnolia (1999)
Myslím si, že o filme je tu komentárov dosť a nemal by som už čím novým prispieť. Sebareflexívný pohľad po vzhliadnutí Magnólie, by však mal prinútiť dobrovoľne každého z nás, pozrieť sa triezvo do zrkadla.. Mňa však doslova šokoval výkonom Tom Cruise. U mňa bezosporu jeho najlepší herecký koncert v karére....No:1...
Ať vejde ten pravý (2008)
Severská kinematografia sa zasa blysla a vzdialila sa našťastie stovky kilometrov od amerických pseudobrakov. Mrazivé prostredie polárnej Luley ochladí diváka a mladí hrdinovia v excelentných výkonoch Vás doslova vysajú. Znova pocta európskému filmu, ktorý dokázal obhratú tému upírstva, podať v odlišnom svetle. Bravooooo
Krok sun krok (2011)
Pre mňa neskutočne drsne podaný film, zrejme musel ešte veľa reality z vojnového Balkánu ukryť. Celý film má v sebe priveľa smútku a tragédie v jednom , takže neodporúčam na nedeľnú alone depresiu. Akokoľvek, pre mňa film končí akýmsi happy-endom, a to hlavne v podobe záverečnej piesne, ktorá symbolicky a s iróniou, korešponduje s celým ľudským zverstvom počas filmu a vyzýva na zajtrajší sen. Určite dávam 5 stars
Bitva na Neretvě (1969)
Dal som si tú robotu a stiahol som si (directors cut 175 min.), v pôvodnom znení a nemá to chybu. Samozrejme s realizom tituliek som sa natrápil 3 dni, ale konečný výsledok stál za to Skvelá vojnová epopeja a autentickosť sa diametrálne v tejto pôvodnej verzii líšia od dostupnej cz / sk..
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Psychiatria. Nič iné mi k tomuto filmu nezostáva povedať. Cool and CULT....Hviezdna brána je pre bláznov otvorená za balkánskej hudby Mr. Gorana...
Kamarád Timmy (2009) (seriál)
Neskutočne Milujem tieto infantilné volovinky s tými krásnymi tvárami a príslušnmi pazvukmi...Béééééé, Húúúúú, Kvááá......