Recenze (2 613)
Bella a Sebastián (2013)
Vcelku zajímavé pojetí známého příběhu o osiřelém chlapci a krásné fence, přičemž o kulisy se zasloužily nádherné, zasněžené Alpy. Jako dítě jsem měla Bellu (čuvače) , na tohle jsem se pochopitelně mrkla s chutí.
Asterix a Obelix (1999)
Náhodou..., zábava dobrá. Animované mám sice raději, ale tohle je taky příjemné.
Věrní nevěrní (2018)
Bavilo, líbilo, inteligentní, trefné, skvělé. A přitom tolika pravdy. Casta je stále kasta, frajer je bombarďák a mladá depka příjemně překvapila. Šikulka. Myslím, že se na ni můžeme těšit i v budoucnu. Asi to nebude film pro všechny, já jsem spokojená.
Případ dvou manželek (2019) (TV film)
Co já vím? Obsazení pěkné, ale celkově zklamání. Význam úvodní scény jsem nepochopila v celkovém kontextu vůbec a konec mi byl jasný už v první třetině. To je potom těžko.
Odpojit (2012)
Zásah. Zařazuji do šuplíku vedle Magnolia a Crash. Odpojit je sice "menší" film, ale převálcoval mě podobně.
Ctihodný občan (2009)
Všeho moc škodí.
Vodník - Epizoda 2 (2019) (epizoda)
Kamera a střih, obojí se mi nelíbí. Předlouhé záběry na rozostřený obličej kohokoli, zatímco ostré je absolutně nijaké pole s frekventovanou cestou, kdesi za oknem, vzadu... Tomuto záměru nerozumím. Dokola se opakující otravné kompozice až na několik zajímavých, kterých je ale málo. Práce s hloubkou ostrosti mi v tomto případě nesedí. V jednom záběru žvýká Beretová housku, v následujícím se cpe Marika dortem, pak zase houska, pak zase plná pusa dortu a tak pořád dokola. Do toho otravný zvukový podmaz pod celým příběhem. Nicméně dějová a herecká pozitiva jsou natolik kvalitní, že seriál řadím k tomu velmi dobrému, co nám ČT nabízí. Nebýt výše zmíněných, podle mě, negativ, chválou nešetřím.
Teroristka (2019)
V našem kině se na konci, s úsměvem, tleskalo. Dalo by se vytknout všelico, ale nemám chuť, protože jsem se bavila. Paní Janžurová se mi líbí snad v každém filmu, i na divadle. Je to naše hvězda, která si velké role zaslouží. Zbytek zúčastněných byl rovněž v pohodě, ale kupodivu nejvíc to rozjela Vilhelmová. Neměla chybu. Sociální rovina v Teroristce je dojemná a citlivá, rovina kolem satisfakce je přepálená šílenost ode zdi ke zdi, ale mě to nijak neuráží. Dostala jsem to, co jsem čekala a dokonce něco navíc, ale rozumím i divákovi, kterému to do oka příliš nepadlo.
Hrdinové ohně (2017)
Téma děsné, to je bez diskuze, ale ten americký rocajdaný, ubíjející, úmorný patos tenhle film totálně zabil. Nebýt toho, dám za pět. A to mám hasiče ve veliké úctě.
Království lesních strážců (2013)
Divný animák. Příliš velký úspěch u mých dětí neměl a mě bavil taky jenom tak všelijak. Ale animace krásná... průměr bez pohádkového kouzla.