Recenze (10)
Stranger Things (2016) (seriál)
Tady by se mohl Abrams učit. Naprostá špica. Hudba, stylizace, výprava, atmosféra, herci i ti dětští (teda představitel Mikea Wheelera byl trochu jalový, ale žádná tragédie, na druhou stranu Gaten Matarazzo, Millie Bobby Brown absolutně perfektní). Rozhodně jedna z největších pecek a překvapení posledních let.
Gulliverovy cesty (2010)
Neskutečný pytel hoven s neskutečně nevtipným rádoby komediantem v hlavní roli. Jedinou záchranou je ta krátká stopáž, protože dívat se na tohle 2 hodiny, dostal bych takovou sračku, že už bych se nikdy normálně nevysral. Škoda peněz vražených do rozpočtu, za který by se nemusel stydět kde jaký menší stát třetího světa. Hloupé, nudné a nevtipné. Už nikdy víc.
Nepohodlný (2005)
Velmi skvěle natočené a napsané drama s ještě lepšími hereckými výkony. Na gradující druhou polovinu je radost pohledět a film se postupně z milostného dramatu mění v ryzí a nefalšovaný thriller. (Jsem rád, že jsem si Obsah zde přečetl až po zhlédnutí filmu, SPOILER SPOILER SPOILER protože film nezačíná smrtí Tess, jak by se z popisu obsahu mohlo zdát, a Rachel Weisz dostane dost prostoru na to abyste si ji zamilovali předtím než bude brutálně zavražděna :) KONEC SPOILERU). Bohužel některé pasáže jsou trochu utahané až nudné a tak místy ztrácí napětí, ale celkovému dojmu to neuškodí. V porovnání s Krvavým diamantem působí film trochu realističtějším dojmem (i když oba jsou svým způsobem naivní) a navíc mám pro Rachel slabost, takže Connelly má smůlu :).
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Absolutní majstrštyk. Nic víc netřeba dodávat.
Vlk z Wall Street (2013)
Scorsese utržený ze řetězů. Až na tu nesnesitelně dlouhou stopáž, kdy jsem si po dvou a půl hodinách přál aby toho Belforta už kurva někdo střelil do zátylku a to trápení ukončil, jsem si projekci užil (na podruhé doma už to bylo lepší). Ale i tak si film drží slušné tempo. K hereckým výkonům netřeba komentářů, ty byly vybroušené jako diamant. Celkově konzistentní dílo bez hluchých míst, bravurně převyprávěné.
Godzilla (2014)
Nemastné neslané. Rozhodně bych vyzdvihl soundtrack filmu a některé scény to byla radost pohledět (seskok s padáky). Trailer dost klamal a brzká smrt Cranstona byla zrada. Podle mě o něco lepší než Godzilla s Renem, ale žádný zázrak se ve výsledku nekonal.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Velmi příjemně a sympaticky zpracovaná blbůstka, ve které se střídá adrenalinem nasáklá akce s odlehčeným britským humorem v optimálním poměru. Vaughnovsky typicky wtf ulítlé a hravé. Film možná trochu trpí absencí logiky některých postav, to už nezmiňuji onu už několikrát omílanou anální scénu, což ale ve výsledku vůbec nevadí a po konci poslední scény bude vše odpuštěno.
San Andreas (2015)
Tohle drží zuby nehty nad odpadem jenom našlapaný biceps charismatického Dwayneho Johnsona a i ten už začíná v poslední době nudit. Děj naprosto předvídatelný, ničím nepřekvapující, celá dějová linka je jedno velké klišé zabalené v hromadě ne moc povedeného CGI a herecké výkony na jedno brdo. A závěrem vedlejší dějová linka s profesorem z CALTECH téměř zbytečná a postradatelná a je tak trochu ironií, že Giamatti podal asi nejkoukatelnější herecký výkon ze všech zúčastněných a reálně bych si ho dokázal představit jako hlavního protagonistu místo Johnsona. Samozřejmostí byla majestátně se houpající vlajka US of A nad západem pravého amerického slunce a mostem Golden gate doprovázena slovy We will rebuild or whatever. Long story short: solidní slátanina s pár světlými momenty a slušným audio zpracováním.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Taky v pohlo. (furt no homo)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
V pohlo. (no homo)