Recenze (183)
Probuzení (2007)
Trochu přitažené za vlasy, ale naprosto dokonalé. Hlavně plno zvratů. ;-)
W. (2008)
Nemám ho rád a pokud jsem měl zmírnit svůj názor tak můj názor se nemění
Pochyby (2008)
velmi působivé, netratilo to svoji hodnotu. bál jsem se že hlavní problém bude vyřešen jiným způsobem. precizní herecký výkon Meryl Streep ale bohužel se obávám, že ji to zase někdo vyfoukne. Kate Winslet to myslím bude. Ať už za film The Reader nebo Revolutionary Road
Láska za časů cholery (2007)
divnej šáhlej film o lásce a o sexu... ztráta času
Monstrum (2008)
Zvláštní film ale jsem buran a nedokážu zas tolik ohodnotit kvalitu tohoto filmu. Pojetí zajímavé. Ale jelikož nejsem až tak velký intelektuál tak klepající se kamera mě odrazuje. Jinak příběh o lásce naproto chápu . Udělal bych to samé ale nebyl bych natolik silný. Skončil bych někde napůl cesty sežrán "monstrem"
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Poněkud lehký příběh s tradiční nacistickou tematikou, ale poněkud smutným koncem :-(
Zamrzlá řeka (2008)
zpočátku průměrný snímek s velmi překvapivým koncem
Předčítač (2008)
smutné zdrcující srdce rvoucí.... nevim co dodat... mrzí mě dva okamžiky, které asi se musely stát aby tento příběh byl tak silný a plný emocí. jeden z nejlepších filmů, který jsem kdy viděl...
Duel Frost/Nixon (2008)
použitá hudba v traileru který běží teď v kinech mě uráží. Je trapné jak se snaží hudbou od Clinta Mansella aby to působilo napínavě. Film až tak napínavý není a divák je tak oklamán :////
Odpor (2008)
smutný krutý upřímný příběh...zvláště v poslední části přidává na obrátkách