Recenze (16)
Spectre (2015)
Nebyl to tak silný příběh jako Casino Royale nebo Skyfall, ale opět to byl Bond, takový jaký má být. Nezklamal mě ani to nebylo nad moje očekávání, ale furt to byl pro mne super filmový zážitek. Bondgirl? Mohli najít lepší kousek a naopak se mi hodně líbily vtipné vsuvky, které vždy aspoň na chvíli odlehčily akční běh filmu. Za mě určitě 5*!
Na hraně zítřka (2014)
Co k tomu napsat. Stačí jen to, že je to super akční film u kterého člověk ani skoro nedýchá. Už dlouho mě takto žádný film nezaujal.
300: Vzestup říše (2014)
Pokračování "třístovky" se mi moc líbilo. Schválně jsem se nedíval před sledováním na žádný trailer ani děj a opravdu mě to překvapilo. Čekal jsem pokračování prvního dílu, který skončil otevřeně a v domnění, že další díl bude navazovat, ale nebylo tomu tak. V celku dynamický děj mě opravdu držel v napětí celou dobu sledování. Až na hlavního hrdinu, kterého mohl zahrát, jak někteří namítáte někdo s větším charisma, je to opravdu dobře natočené i obsazené. Akorát scéna se Šemíkem, který skákal přes hořící koráby, se mi zdála už hodně nadsazená (což je celý film, ale toto už mi přišlo opravdu hodně..).
Red Dog - psí legenda (2011)
Film o psovi, kterého uznávalo mnoho lidí a byl právoplatným členem malého města Dampier mě doslova dojal. Příběh je zajímavě natočený a to tím způsobem, že se jedná o vyprávění příběhu mladíkovi, který se ve městečku ocitl. Opravdu dobře natočený a emotivně založený snímek.
Iron Man 3 (2013)
Super film plný překvapení. Doslova jsem se nemohl odlepit od obrazovky. Hltal jsem každou sekundu filmu a cítil jsem neustále napětí.
Pot a krev (2013)
Po dlouhé době jsem viděl výborný akční film s několika scénami, které mě rozesmály. Hlavně Dwayne Johnson si vystřihl super roli věřícího a nadměrně šňupajícího kulturisty. Mark Wahlberg opět nezklamal. Tomuto filmu nemůžu nic vytknout.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Tento seriál je parádní oddechová záležitost. Ironické a vtipné rozhovory dokážou pobavit.
Warrior (2011)
Děj mi přišel někdy lehce trpký a zamotaný, ale jinak super film. Jsem fanda bojových sportů a oproti některým filmům, kde se snaží o super-mega záběry, které mi často přijdou spíše komické, je tento film opravdu velmi dobrý. Ohodnotil jsem to maximálním počtem, jelikož (jak je psané výše) neznám lepší film ze světa bojového umění a především MMA, což je poslední léta opravdovým hitem.
Po krk v extázi (2004)
Zajímavý film, který zaujme svým nekompromisním dějem. Jaké problémy mohou nastat v nelegální činnosti? Podívejte se na tento film, který vás vtáhne do světa překupníků drog. Hlavní roli si v tomto filmu vystřihl Daniel Craig a dle mého, si postavu překupníka drog zahrál výborně.
Skyfall (2012)
Charisma, které Daniel Craig bezesporu má, se k bondovkám prostě hodí. Už si nedokážu představit, že by hrál agenta 007 někdo jiný. Propracovaný děj plný akčních scén je pro mne to pravé gusto. Za mě určitě pět hvězd.