Oblíbené filmy (10)
Rain Man (1988)
Oheň (1991)
Moje srdcová záležitost. Ostatní filmy s hasiči tenhle jen slepě vykrádají. A ta Zimmerova hudba brala už tehdy dech.
Radio (2003)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Forrest Gump (1994)
Rambo: První krev (1982)
Jako dítě jsem film podceňoval oproti jeho třetímu dílu, ale stárnutí mění chutě a myšlenky. Když se zpětně ohlédnu, Rambo první krev má příběh, nápad a není jako jeho mladší bratříčci nucen k zábavě likvidovat protivníky po desítkách. Nepochopený a psychicky zlomený veterán, který si najde doma vlastní válku, kde existuje pouze já nebo oni, zachutná náročnějšímu divákovi lépe než surovost dalších dílů. Taktéž vynikající hudba Jerryho Goldsmitha má své místo a u filmu hvězdičku navrch.
Věc (1982)
Od doby, co jsem film viděl prvně, neexistuje lepší metr na horory. Na prstech jedné ruky, no možná dvou, by se však bohužel dalo spočítat, kolik se s nim může ostatních rovnat.