Recenze (378)
Mama (2013)
Konečně zdařilý horor, sice se slabším a pitomým koncem. Jinak atmosféra po celý film je dobrá a funguje. Lekací scény jednou zapůsobí, podruhé ne, ale za to vás to pořád drží při napětí a stále očekáváte, co se bude dít. Film sem si užij, škoda toho konce, aspoň z mého hlediska ohl být lepší.
Rambo III (1988)
Všemi zatracovaný třetí díl, který sice nedosahuje kvalit jedničky a dvojky, ale stále se jedná o velmi povedený akčňák. Který nenudí, Sly je vynikající a že scény jsou přehršel? No a co, o tom to je. To, co se natáčí v dnešní době, by musel být Rambo 3 Oscarovým filmem. Je to krásná pohádka pro dospělé, kteří ještě nevyrostli...
Legionář (1998)
Tento Van Dammův herecký pokus o vážnější herectví respektuju a sem rád, že se o něco takového pokusil. Sice mu roli moc nevěříte, ale určitých momentech je přesvědčivý. Myslím si, že na stará kolena by mu slušela nějaká na vážnější charakterová role. Nemůže do nekonečna kopat a zápasit v arénach. Legionář byl milý pokus se dostat k vážnějším rolim a myslím, že nezklamal, jen tak dál....
Martial Law 3 (1992)
Nejlepší díl z celé série
Bratrstvo černé pracky (2002)
Suchý, trapný, občas dobrá scéna, při které se zasmějete.
Zlověstné ticho (2007)
Zajimavá duchařina, ze které mám zvláštní pocity. Na jednu stranu výborně natočený horor. Na tu druhou, něco mi chybělo abych si film naplno užil a zatáhl mě do děje, Film zachraňuje ke konci (ne)očekávaný zvrat, který se povedl. I když už není tak působící a dokonalý jako u Saw. James Wan je prostě zárukou na kvalitní a originální horory.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Tak tomu se říká pořádný akční nářez!!! Není možné, jak si Lin poradil se sérii od Tokijské jízdy. Nechápu, jak se mu podařilo natočit, něco nak nabušeného, Něco tak adrenalinového. Je to pecka. Na scénaři vtomhle filmu nezáleží. Zde je vše o akci, a že ji tu je spousta. Sice hodně přestřelená, ale na výbornou zmáknutá. Krásně se na dívá a jen žasnete. A než řeknete švec, tak je konec filmu. Jinak nezapomenutelná scéna s tánkem vše ničící na dálnici se stane kůltovní. The Rock si opět krade film pro sebe, je to chlápek, který dokáže snad v každém filmu na sebe strhnout veškerou pozornost. Diesel dobře sekunduje, Walker přihrává a zbytek ansáblu jen hraje. Justine, prosím tě, natoč Terminátora 5 a vrat se nazpěTTT !!!! Rychle a zběsile 6 vás vtáhne a už nepustí, můžu vás ujistit, že vám spousta scén, ale i film, zůstane dlouho v hlavách
Zlo mezi námi (2003)
Velmi silný emoční snímek, který mě velice nadchnul. Seveřani prostě umí točit filmy a je krásné se dívat na filmy i jiných produkcí, než jen u Amerických.
Hrdina (2002)
Film, který mě poprvé nechytil a celkem zklamal. Po letité odmlce sem se k filmu vrátil a musím uznat., že se jedná o unikátní, až jedinečný film Asijské tvorby. Režisér si krásně hraje s příběhem, barvami, hudbou, vizuálem. Vše má dokonale promyšlené a vše mu zapadá do jediné skládanky. Sem rád, že sem filmu dal šanci a že mohu změnit názor, na Hrdinu. Nedokážu si nikoho jiného představit v hlavní roli než Jeta Liho. Myslím, že to je vůbec jeho vrchol filmové tvorby.
Květy války (2011)
Yimou Zhang mile překvapil tímto úhvatným filmem, krásně plyne, akce je výborně nasnímaná, lidské osudy krásně napsané, výborná kamera i hudba. Bale nezklame a odvádí opět jeho herecký um. Film mi silně připomíná podobně laděný snímek Útěk z Huang Shi, který má podobné téma. Ale Yimou je pán umělec a umí s filmu vytvořit epické dílo plné překrásných obrazů. Film je silný v dramatických situacích, na rozdíl od zmiňovaného Útěku z Huang Shi