Recenze (161)
Paříži, miluji Tě (2006)
Na tento projekt jsem se velmi těšil. Bohužel očekávání nebylo naplněno. Povídky habrují od nudných až po výborné (těch je méně). Možná mne film tolik njeoslovil, jelikož jsem v Paříži nebyl. Kdo ví. Ale Chometova povídka Tour Eiffel je úžasná. Doufám, že natočí co nejdříve nový film. Zatím jsem byl vším jeho dílem nadchnut.
Mulit (2003)
Tak že je tato energií nabitá vtipná reklama od českého tvůrce mě docela překvapilo. Sice 90% ale demonstrační píseň to vytahuje.
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
Vánoce po zlobrovsku. Co dodat.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Hodotím bezprostředně po filmu, ale Tarantino má talent člověka nadchnout. Neocenitelná schopnost udělat skrze soundtracky bomby ze starých šlágrů je také dobře známá. Nevím, jaké by to bylo v obrovském auto kině se slečnou vedle sebe, ale určitě ještě lepší. 90%
Princezna Nevěsta (1987)
Kouzelné, vtipné, krásné a s nadsázkou. Phodádka, jak má být. A ačkoli je americká, ze své země si žádné neduhy neodnesla a obsahuje jen tolik archetypů, kolik má mít.
Mind Game (2004)
Strhující. Toto se prostě nedá škatulkovat, jako anime. A rozhodně dopručuji každému.
Sonata dlja Gitlera (1989)
Mrzla mi krev v žilách. Jednota obrazu a zvuku je perfektní. Toto by měli pouštět jako předfilm blockbusterům. :)
CKY 4 Latest & Greatest (2002)
Jak jinak, kdo dělal jackassy (teda spíš cky) pochopí.
CKY 3 (2001)
Jak jinak, kdo dělal jackassy (teda spíš cky) pochopí.
CKY2K (2000)
Jak jinak, kdo dělal jackassy (teda spíš cky) pochopí.