Recenze (133)
Iluzionista (2006)
Edward mě trochu zklamal,možná je to tím,že byl na mě nezvykle krotký a přišlo mi,jako by se nechal unášet dějem.Triky mě celkem bavili,děj je příjemný-taková ta splněná a zároveň vysněná láska.Místy jsem se i lehce nudil,ale zakončení a u mě nečekané probuzení,jak to všechno měl krásně Eda promyšlené,bylo dobře zpracováno,ale myslím,že na lepší hodnocení to není.Dokonalý trik je o poznání lepší asi tak min.o třídu výš.Je to jenom příjemný film.Když člověk nemá kam jít a chce zůstat doma u nenáročného filmu.
Gangy New Yorku (2002)
DiCapria zbožňuju,ale Daniel je v tomhle snímku bezkonkurenční.Cameron mě příjemně překvapila a Brendan řekl bych asi nejpříjemnější postava(podle mě),to tak nějak stručně k hercům.Většina píše,že délka filmu by mohla být kratší...Nemyslím si,protože jde o to se sžít se všemi postavami a tak nějak pochopit nejlépe jejich chování.Hlavně DiCapriův přerod zpočátku chce jen a jen pomstu,ale postupně zjišťuje by se mohl mít i dobře,dokonce Daniela zachrání... Líbilo se mi celkem,jak naturalisticky Scorsese ukázal chudou čtvrť,nikde ve filmu to tak není a pokud je asi jsem ho neviděl.Ovšem závěrečný boj mezi hl.postavami byl o něco slabší,až mě trochu zamrzel,myslim,že Butcher si zasloužil líp zemřít,než kudličkou a ještě ke všemu,když kousek od nich bylo několik výbuchů.Ale zase úplný závěr mě dostal,záběr na rostoucí New York a DiCapriova věta,že umřou v zapomění všichni kdo prolili krev...to zanechá hodně emocí.A soundtrack je opravdu povedený,jen tak mimochodem.
Jak se krotí krokodýli (2006)
Strašný.Poledňáková šlápla vedle.Říkal jsem si ze začátku,že by to snad i byla fajnová komedie,ale po 10 minutách jsem tušil,že to bude něco nebezpečnýho a že možná dostanu nějakej záchvat.Ani jeden z herců mi do role neseděl,každá "vtipná" scéna byla na vyškrábnutí si očí(scena s Postráneckým v ploutvích byla snad nejhorší) a nic jsem tak nějak nepochopil,nejspíš jsem ani nechtěl.Krátce po polovině jsem si otevřel slivovici a díky ní jsem to nějak vydržel.