Recenze (1 942)
Argylle: Tajný agent (2024)
👤Pokud jste milovníci koček, tak jako já.😽 Budete milovníci i agenta Argylle💥🤏 Film má slušnej styl a energické tempo navíc. P.S.: Ještě jednu výraznou hvězdu za rozkošného kocoura se skutečným jménem Chip.♥️🐈
Uprostřed ničeho (2023)
Napínavý a vysoce strhující. Vynikající prácička Netflix.
Akta X - Film (1998)
No jasně, Mulder a Scullyová. Nechyběl ani muž s cigaretou.
Nech svět světem (2023)
Zvířata nás zkouší varovat, něco vědí. Něco co mi, nevíme. Je to tak, jednoho dne lidstvo dojde k sebezničení. Nech svět světem a prostě neskuhrej. Za mě jeden z těch zajímavějších a více napínavějších thrillerů, kterej vypotil Netflix.
Desperado (1995)
Co víc napsat než fenomenální vtip o chcaní od Tarantina. Pak kurevsky sexuchtivá Hayek a střelecky přesnej Banderas. Dalo se to sledovat.
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Gal Gadot, ale tentokrát bez božské čelenky. Fenomenální agentka v terénu, svůj sex-appeal rozhodně neztratila.
Michael (1996)
Parádní Travolta s andělskýma křídlama navíc.
Columbo - Popel popelu (1998) (epizoda)
P. McGoohan pohřebák roku, velice talentovaný a schopný herec. Jeden z nejnapínavějších dílů.
Specialista (1994)
Není to nejhorší. Je fajn koukat kde všude se dají nastrčit ručně dělaný bomby. No a pak nahá Sharon Stone samozřejmě. Jako bonus pak ke konci, dědek šéf Leon jak skuhrá nad smrtí nesympatického syna Tomase. Můj Tomas leží tady v rakvi.
Freddyho smrt - Poslední noční můra (1991)
Znáte leknutí usínajícího? Až do prstů u nohou se lekne, protože půda pod nohama mizí a nastává sen. -Friedrich Nietzsche Hezkou zábavu blbečku -Freddy Krueger. Krásnej úvod k finální Noční můře.