Recenze (60)
Mrazivá pomsta (2019)
nevím jestli sem jedinej, ale mě to připadlo jako remake Norského nebo Dánského filmu boj sněžného pluhu s mafií
Pád Londýna (2016)
jako proč ne, připomínajíc klasiku z 90 let kdy jdeš střílíš jdeš a sřílíš.....střílíš a pak ? jdeš ! kanonáda od začátku do konce a tak je to v pořádku
Avengers: Endgame (2019)
Hulk je nejlepší protože jako jediněj si nasadí rukavici s vesmírnejma kamenama, luskne a neumře !
Hellboy: Královna krve (2019)
takovej červenej Kill Bill trochu mě překvapuje že to nenatočil Tarantino, a za Ty hektolitry krve dávám *
Captain Marvel (2019)
na nejsilnějšího Avengera ...rádoby konkurenta Supermana, bych čekal něco lepšího než romatickou story o dvou lesbách a počítačové vizualizaci v media playeru když si pustim písničku
Ready Player One: Hra začíná (2018)
tyhle usmrkance sem nikdy neměl rád, jen seděli za počítačem nic jinýho neuměli, v reálnym životě byli k ničemu. Jako třeba Milan matika a fyzika to měl samý jedničky, za to ale mluvil jak dítě z ordinace logopedie a smrkat mu nešlo vůbec, hrozně nás tim všechny rozčiloval a tak jsme ho šikanovali dokud se aspoň nevysmrkal.
Ant-Man a Wasp (2018)
škoda že musim dát tak málo ale příběh mě nikterak nenadchnul, humor byl dobrej ale to je tak všechno navíc, navíc vizuální efekty z kvantové říše rapidně připomínají dětské omalovánky
Criminal: V hlavě zločince (2016)
jak Ty do mě ....tak já do tebe hůř :D Kevin to věděl už když zůstal Sám doma
Delirium (2018)
Sketa, zvíře, které saje krev přítel zlodějů a lehkých děv, odporný skon za kterým je démon RUM, alkohol pravým jménem delirium.
Tvář vody (2017)
těmhle žabákům asi nepřijdu na chuť ale 1 hvězdice za keci hlavního záporáka a za utržený prsty :)