Recenze (57)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Tak strašně jsem se těšil, že Rian Johnson natočí lepší film než Force Awakens. Bohužel The Last Jedi je ještě horší. Abych to stručně shrnul: film je narvaný feminismem, levičátstvím, rádoby vtipnými scénkami, dírami ve scénáři a zabitým potenciálem. I přes všechny ty skvělé trikové efekty a zajímavě udělané lokace film působil v závěru jako levný sitcom. Tvůrci se zřejmě rozhodli jednou provždy zabít starou sérii i fanoušky kteří na ní vyrůstali.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Abrams to dokázal, Force Awakens je ten nejlepší dárek k Vánocům pro každého fanouška Star Wars. Je opravdu vidět, že si tvůrci dali na epizodě VII opravdu záležet a výsledkem je epické dílo, které vás vtáhne sílou vesmíru.
Noční let (2005)
Hodnotím tak na 3,5*. Nebýt té hloupé poslední třetiny, která zkazí divákovi dojem, to mohlo být o dost lepší. Do chvíle než se všechno dění přesune mimo letadlo je film u mě na 5*. Potom se ale jakoby přepne na trochu laciné béčko, což je obrovská škoda. Nicméně určitě stojí za shlédnutí, Cillian Murphy je zde skvělý.
Hunger Games (2012)
Tento film je pro mě velké zklamání, opravdu jsem čekal víc. Ve finále o nic lepší než Twilight. Nad odpadem to drží jen Jennifer Lawrence.
My z Kačerova (1987) (seriál)
Jako dítě to byl můj nejoblíbenější seriál
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Masivní porce zábavy a skvělých hlášek + Chuck Norris. *****
Avengers (2012)
Nevím, prostě nechápu jak tento film může mít tak dobré hodnocení. 2* za efekty a hlášky Iron Mana.
Iron Man 3 (2013)
Neudržel jsem a prostě jsem musel tomuto filmu dát 2*. Je to slátanina, je zde spousta tupých klišé a obecně je tento film velmi přeceňovaný.
Rain Man (1988)
Tento film je velmi dojemný a měl jsem z něj velmi silný zážitek. Dustin Hoffman je skvělý herec. *****
Kmotr (1972)
Klenot a klasika světové kinematografie.