Recenze (2 442)
One Piece (2023) (seriál)
1. série: Příjemná blbinka, který ale nijak extra nestrhne.
Kaskadér (2024)
Po delší době super komedie i akční film. A vlastně i dohromady. Je však zajímavé, jak v nějakých pasážích se z klišé dá udělat originál a někde se to klišé dost tvrdě nápodobuje. Za mě ale dobře časově vyhraněná a dynamická sranda.
Scott Pilgrim jde na věc (2023) (seriál)
Milé a důstojné skoro-pokračování, nad kterým i někdo přemýšlel a dal mu tvář. Za mě pecka.
Sex O'Clock (2023) (seriál)
Takový Horákovi v dnešní době. Námět hezký, možná trochu vykrádačka. Čekal jsem, že to bude totál jako Sex Ed, což se naneštěstí nestalo. Kdyby jo, problémy by se řešili rovnou. To, co znělo v prvních dílech hezky a bylo jako guilty pleasure se vyvinulo ve špatný příklad toho, jak lidi spolu nemají komunikovat a jednat. První smysluplná konverzace na úrovni průměrně sociálně inteligentního se vede v posledním (jinak DESÁTÉM) díle. Pokud takhle spolu konverzuje a funguje alespoň 47 % rodin, tak se vysvětluje 47 % rozvodovosti. Pro svůj psychický klid nemůžu druhou sérií zvládnout.
Volha (2023) (seriál)
Prcičky za normalizace. Něco mezi parodií a seriozitou.
Mastičkář (2023)
Opět ukázka poctivé filmařiny, i když se může jednat o primitivní téma.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Jako je to docela ohranina. Hlavně i ten princip zbytečného a expresivního násilí, zbytečně megalomanská délka a podobně. Už to moc ničím neohromí.
Sněžné bratrstvo (2023)
Jednoduše řečeno strhující od začátku až do konce. Netrpělivě očekáváte, co se bude dít a jak to skončí. Vystavěno skvěle, decentně a silně.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
V jistých bodech něco mezi totální snahou to tlačit na sílu a taky karikatura akčního filmu. Zvláštní mix emocí, kde se zdá, že je dovoleno už úplně všechno. Nedá se na to koukat s nějakou seriózností.
Jeden život (2023)
Decentní a silné od začátku do konce. Vůbec ne nedůstojné a dobře zpracované. Důstojný doják, který vyzdvihuje každodenní a přirození hrdinství.