Poslední recenze (14)
Nedotknutelní (2011)
Jsem příjemně překvapen. Čekal jsem něco extra po takovém úspěchu ve zdejších spíše stojatých vodách "nejlepších filmů" aspoň co se žebříčku týká, ale něco tak EXTRA sem nečekal. Vyvážená porce humoru, který mě osobně velmi sedl, různých sociálních i "barevných" prostředí a velmi můj dojem umocnila i hudba decentního rázu. Zavést do škol jako povinný film hned po Playgirls II :D
Vyměřený čas (2011)
Příspěvek obsahuje ...bla bla bla, prostě spoileruju! Výbornej (vcelku) neotřelej nápad, který Niccol proměnil v koukatelný snímek na zpříjemnění pochmurného večera kdy se zamýšlíte nad budoucností sebe sama nebo lidstva. Hned za tímhle snímkem bych rovnou zapnul Equilibrium a pak šel s brekem a obavami o budoucnost našich dětí spát. Timberlake potvrdil, že víc než zpěvák (zpíval ne?) je herec a ty hodinky mu slušely. Klidně bych i skousl konec v podobě absolutního pádu systému a né jen náznak v podobě následujících krádeží které evidentně museli vyústit v konec systému, neboť i jedno mega je slušně rozhodilo.
Černá labuť (2010)
Natalie se na tu roli hodí, opravdu vypadá jako slušná bulimička a prsa kde nic tu nic. Mile podle mě mnohem víc sedla role v Kamarád taky rád než tohle :/. Vytáčela mě hlavně kamera, která je podle mě chycena úplně ze špatného úhlu a celý zážitek mi dost poznamenala. .... P.S. snad natočí dvojku ! <3 ...tak konec srandy a snad nekdy priste Darrene :)