Recenze (318)
Podzimní láska (2018) (TV film)
Dobré, ale trochu nudné a předvídatelné. Jednou stačilo.
Domů na dožínky (2019) (TV film)
Obvykle dávám 3* tomuto typu filmů, v tomto filmu se toho ale mnoho nepovedlo. Dabing nepříjemně překvapil, ale problém bude asi i v originále, scénáři... Potom se zdá, jako kdyby u herců chybělo nadšení a nebyla tam snaha, týmový duch vytvořit něco dobrého. Film ke smazání.
Zkrocení zlé ženy (2022)
Některé prvky a hlavně komediální scény byly nepřesvědčivé/kýčovité, jinak děj i ústřední pár byl dobrý, tam byla řada povedených, zábavných scén. Druhý díl byl trochu horší než tento, řekl bych.
Princ a chuďas (1971) (TV film)
Připomínka toho, jak to asi kdysi chodilo. Král, který může cokoliv a chudina, která živoří. Kvalitní provedení, lehce naivní.
Kalifornské Vánoce (2020)
Povedený romanticko-dramatický film z prostředí americké mléčné farmy, zábavné, uvěřitelné.
Pět přání k Vánocům (2019) (TV film)
Docela fajn, ale některé scény nebyly věrohodně zahrané. Romantiky dost.
Osamělá holubice (1989) (seriál)
Dobře natočený western, drsné (15 let+), lze si z toho vzít nejedno ponaučení do života. Řekl bych že to není pozérské. Celkově pochmurné ale milovníkům westernů z doby divkého západu se snad bude líbit.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Dobré. Některé scény se vlečou a jsou nedostatečně zajímavé, alespoň pro mě. Na téma vztahů mezi středoškoláky, kteří se hledají je to dobré.
Králova zahradnice (2014)
Bylo to hodně o etiketě, vytrvalosti, odvaze. Dialogy se mi líbily, nebyly triviální - byly odpovídající šlechtickému prostředí. Celkově film na dobré úrovni. Líbil se mi ten kontrast bláta a šlechty, jak ze zabláceného dolíku vytvořili krásné místo.
Dvanáct vánočních zastavení (2020) (TV film)
Hodně konverzační, bez klišé, přirozené. Moc jsem se nebavil a ze začátku usínal :-/