Recenze (181)
Indiáni z Větrova (1979)
Dvě hvězdy za film, jedna za parádní hudbu Deža Ursinyho.
Patrola (2012)
Klasický případ filmu, kdy vítězí forma nad obsahem.
Svatby v Benátkách (2014) (seriál)
Jedna vynucená epizoda při návštěvě příbuzných, už nikdy více!
Sinister (2012)
Zlý blackmetalista fungoval chvíli, zhruba od půlky filmu už to začala být nehorázná nuda a vaření z vody.
V zajetí démonů (2013)
Solidní duchařina, velmi oceňuji, že se žádný z charakterů nechoval nepředvídatelně/debilně, ale že všichni byli normální.
Vyprávěj (2009) (seriál)
+ za herecké výkony starších herců - za herecké výkony mladších herců + za docela věrné vykreslení atmosféry a nálady té doby - za utahané a nezábavné některé díly +++ za skvělé revoluční díly (listopad 1989) Nechápu, že to někdo může označit za agitku. Každý v té době prostě nebyl disident a nebojoval s režimem za každou cenu, někteří se prostě snažili zapadnout a fungovat v něm a to ještě nic nevypovídá o jejich charakteru. EDIT: za porevoluční dobu, hlavně za poslední sérii, prostě musím s hodnocením o hvězdu dolů. Díly naprosto nudné , scénáře násilně cucané z prstu jak u céčkových nekonečných seriálů a naprosto nehorázný casting, kde vrcholem všeho je, když třicetiletá Kerestešová hraje matku čtyřicetiletého Hádka... Jo a na přenosy z Nagana se rozhodně nemuselo čekat do noci, vždy byly v ranních hodinách...
Paterčata (2014) (seriál)
Jak tu někdo uvedl, dokument o délce 60min by byl jistě dostatečný, takhle je to nastavovaná a nikterak kvalitní kaše. EDIT: Po několika dalších dílech snižuji na jednu hvězdičku. Ten pořad je už vážně o ničem. EDIT: odpad, definitivní dno, ta rodina si vůbec neváží toho, co se pro ní udělalo, hlavně tu bábu bych hnal sviňským krokem pryč. Bod nahoru za podařený a pozitivní poslední díl.
Sněhulák (1982)
Walking in the Air sem znal již déle coby předělávku od Nightwish, ale tady je to opravdu doják se vším všudy.
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Je možná nefér hodnotit po jednom dílu, nuceně zhlédnutém v čekárně u doktora, ale i těchto jediných 60 minut zanechalo takový otisk na mé duši, že to hodnocení sem prostě musím hodit.
Malý pitaval z velkého města (1982) (seriál)
Ten seriál prostě netáhne. Všechno tam je tak nějak debilně osmdesátkové, sterilní, plytké, nezábavné, nevýrazné charaktery, žádná pořádná zápletka. Druhá hvězda ze soucitu.