Recenze (87)
Lucky Luke na Divokém západě (2007)
S malou koukame pořád to se neokouka :D srandy kopec :D
Okja (2017)
Naivní, trhlé, silné, dojemné, praštěné, ulítlé a proste své. Mě se to libilo moc. Taky neni od veci si nekdy připomenout ( i když hodne nadnesenym zpusobem), že nejak se to maso na ten dostat muselo a ne vždy tim spravnym zpusobem. Ale tady se ma hodnotit film, a ne co žereme. Takže za me plná palba :D
Divočina (2014)
Na film jsem narazila nahodou a hodně příjemná podívana. Dokonce jsem po doporučení zkoukla i the way což je na stejny princip - ale mě tohle dostalo víc. Super doporučuji zkouknout když si chcete užít v klidu film, který vas pohltí. Rozhodne nepouštim naposled
Zpívej (2016)
Jedna hvezda patří zpívajici opici, druhá zaverečnemu vystoupení prasete :D je to blbost i dcera to videla třikrat a zahodila to
Památkáři (2014)
No tak hodně podobný dannho partě. I když prá věcí překvapilo a rozhodně se na to dá koukat víckrátm než jednou takže za mě good.
Vinnetou (1963)
moje dětství a miluju to dodnes :D nadnesené, krásně hloupoučké a ta kamera :D prostě nádhera
Terapie - Série 1 (2011) (série)
pustila jsem první díl, druhý - a už jsem se stala závislá a zkoukla vše - naprosto doporučuji a pak i přesun na druhou serii - bohužel jsem americkou verzi jsem neviděla, ale myslím si že pánové do toho dali vše a stojí to za to:D gratuluji další oblibený servoš
Ztracené město (2005)
miluju tlukot kubanskeho rytmu :D
Paranormal Activity 4 (2012)
jak vůbec taková blbost může mít tolik pokračování - nechapu - naprostá ztráta času
Voda pro slony (2011)
Vymente toho upíra a mate docela přijemnou sladarnu. Me na tom stejne nevíc bavil ta svine cirkusácká :D