Recenze (68)
Birdman (2014)
Taky by se to mohlo jmenovat "Bordel v hlavě". Parádní kamera, pasující soundtrack. Palec nahoru.
Kód Enigmy (2014)
Ukrutně z toho jinak dobrého filmu trčí oscarové ambice. Škoda.
Miluj souseda svého (2014)
Je to předvídatelné, patetické, ale hlavně zábavné a Bill Murray je jako vždy výborný.
Sama nocí tmou (2014)
Upíři neběhají. Ale na skejtu jezdí. Slušná režie, slušnej bizár.
Detektiv Down (2013)
Detektiv Down je fakt úlet. Ale pokud to akceptujete, pobavíte se, dojmete se a já nevím co ještě. Za mě palec nahoru!
Přežijí jen milenci (2013)
Strašná nuda. Ukrutně příšerná nuda.
Do Říma s láskou (2012)
Říkal jsem si, že to nemůže být tak hrozné, jak se tu píše. Bylo. Půlka postav by si zasloužila profackovat. Asi mi nějak ušlo, proč to vlastně Woody natočil.
Ve stínu (2012)
Obávám se, že by se tento příběh nemohl nikdy stát...
Stoupat jak dým (1978)
Ve stavu jasné mysli 3*.
Dokonalý svět (1993)
Mám rád humor tam, kde ho nikdo nečeká.