Recenze (68)
Výjezdní doložka pro Dubčeka (2018)
Velice zajímavý dokument. Adorace Dubčeka je evidentní, nicméně i tak je tam spousta zajímavých informací. Ta krátká pasáž o jeho smrti je pro mě rozpačitá - najíždí bez hlubších (vlastně jakýchkoliv) argumentů na vlnu spekulací a konspirativních teorií. I tak doufám, že ten dokument ČT koupí; a pokud ho koupí, že ho nepředabuje.
Pásky z Nagana (2018)
Famózní dokument. Famózní.
Praotec gay porna (2014)
4 heterosexuální hvězdy
Čarovný les (2014)
Kdyby měl Čarovný les 75 minut, byl by ok - bohužel má o 50 divných minut více. Děti bych na to nebral. A dospělé asi taky ne.
Fénix (2014)
Opravdu lze manželství zredukovat pouze na obličej? Bylo to slušně natočené, dobře zahrané a pěkně vygradované, ale se základní premisou dějové linky, že manžel nepozná svou ženu se změněným obličejem, mám velký problém.
Sils Maria (2014)
Binoche + Stewart vynikající, Alpy v doprovodu Pachelbela nádherné, z příběhu jsem na vážkách.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Znásilnění Wese Andersona v plný parádě. Tenhle děs by nezachránil ani full frontal Olivie Munn.
Pestrobarvec petrklíčový (2014)
Autory opravdu nelze obvinit z mainstreamu. Lesbická rutina pro divné publikum.
Slídil (2014)
Slizkost Jaka Gyllenhaala je sice ukázková, ale přesto mě nijak výrazně nevzala za srdce. Nicméně i tak palec nahoru.
Whiplash (2014)
Je-li libo trochu toho jazzového teroru, Whiplash je to pravé. V dobrém slova smyslu. Parádně vybudovaná atmosféra.