Recenze (40)
Thor: Ragnarok (2017)
Úžasná paródia na všetky Marvelovky. Ragnarok je proste jedna veľká párty (áno, nechýbajú ani ohňostroje).
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Atmosféru to malo, kostýmy tiež pekné, herecké obsadenie muselo zaujať asi každého, ale bohužiaľ tento film presne ukazuje, že to proste nestačí. Pozlátko bez obsahu.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Veľké prekvapenie v pozitívnom slova zmysle! Od filmu som toho moc nečakala, ale dostala som výborný dej bez hluchých miest, sympatickú hlavnú hrdinku, ktorá však bola uveriteľná a teda nie až príliš "marvelovsky" cool, sarkastického robota, ktorého občasné hlášky vôbec neboli násilné a silný (aj keď očakávaný) koniec ako bonus k tomu všetkému.
Anthropoid (2016)
Z filmu mám celkom zmiešané pocity, pretože prvá časť filmu otras (či už dialógy, alebo prízvuky) až som uvažovala, či sa na to nevykašlem, druhá časť naopak brutálne silná. Inak by ma zaujímalo, či fakt neexistuje nejaká iná (česká) herečka, ktorá by mohla byť obsadená do úlohy femme fatale. Nič proti Geislerovej, ale vek už na to proste nemá, vypadala ako nejaká vyžitá teta. Prekvapená som i Jamiem Dornanom, podľa mňa veľmi dobrý herecký výkon. Aj keď s Cillianom Murphym sa to samozrejme porovnávať nedá.
Dívka ve vlaku (2016)
Taká o dosť nudnejšia, nepodarenejšia a predvídateľnejšia Gone Girl. Myslím, že sa pre istotu oblúkom vyhnem aj knižnej predlohe.
Wallander (2008) (seriál)
Dokonalé. Vynikajúce príbehy a hlavne postava Kurta Wallandera v porovnaní priam neskutočného Kennetha Branagha. V porovnaní s napríklad geniálnym Sherlockom mi tento vlastne úplne obyčajný detektív s úplne obyčajnými starosťami a problémami sadol oveľa viac.
Co jsme komu udělali? (2014)
Chlodovíček.
Most špiónů (2015)
Sklamanie roka. Príbeh celkom zaujímavý, herecké výkony výborne. Okrem toho ale už nič, iba tradične zbytočné tony pátosu a la Spielberg. Slabé dve hviezdičky.
Strážci Galaxie (2014)
No neviem. Vo filme síce uvidíme akciu, dobré hlášky a pod, ale stále je tu otázka prečo vlastne? Pre mňa to bola otázka cca dvojhodinovej akčnej zlátaniny bez hlavy a päty, čo sa odráža i na hodnotení. Maličký Groot bol ale zlatý, to sa musí uznať.
Já, legenda (2007)
Will Smith ma síce herecky veľmi príjemne prekvapil, nič to však nemení na tom, že vo filme sa až ku koncu nič nedialo (pokiaľ teda nerátam tie až tie príliš očividne na city hrajúce flashbacky). Ale vzhľadom na to, že som to pozerala po World War Z, čo bolo de facto to isté len oveľa horšie, dávam dve hviezdičky.