Recenze (319)
Ant-Man (2015)
"Umělohmotná" marvelovka. Trochu jiná, trochu zábavná, ale trochu nudná.
Vybíjená (2015)
Kurva, ještě z toho chytnu melankolickou deprézi.
Atentát (2015) (seriál)
Uh, eeh, no, hm, ňáký kostrbatý, ne?! Ale za konstantní ukazování špíny a hnoje z politiky a především policie (kolik (ex)policajtů si tak u některých scén řekne: jéé, tak to jsem zažil) to nebudu hodnotit až tak kriticky.
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Film typu "vejdi a neuškoď".
SuperBob (2015)
SuperBob je bohudík, ale hlavně bohužel prostě Britiš. Celkově vzato, je to kritika (trochu jalová) všeho možného (potud bych to docela bral), která však stojí a hlavně padá na skutečnosti, že film vypadá jako jeden díl nějakého anglického seriálu. V TV ok, do kina ani náhodou.
Marťan (2015)
Damon si střihnul MacGyvera na posraným Marsu. Velký kamarádšoft se žlutejma hajzlíkama, kteří co neukradnou nebo neokopírujou to nemaj, bo družba s ruskými soudruhy není teďka v kurzu a žluťáci stejně vlastní půlku ušácké země. Podělaný feminizmus, - ne baba fakt nemá na to, aby velela takové misi, to by musela vypadat trochu maskíle a nemít krámy. Předepsané tabulkové role pro černochy taky byly naplněny, dokonce s tím, jak se národ zahradníků a pokojských politicky vzmáhá, tak je tam i kozel zahradníkem, eh, teda hispánec pilotem. Vlajky, plácanda po zádech, pleskání, vlajky, pleskání a Damonův nos pravítkem uplácaný z plastelíny. Hmm, najn danke!
Hodinový manžel (2014)
Nic než pohodová srágora. Že tam byla ta macatá šukézní Čvanči, tak 61 %.
Quantico (2015) (seriál)
Homeland pracuje s realitou, Quantico si vytváří vlastní, a upřímně dost hovadsky. Cigánské Příjici tu agentku nevěřím, svižnost je typu: jdeme na šaukle, a jedéém, jedéém s medéém. Tedy ne moc intelingentní zábava, prostě takový Homeland pro blbečky. Snad tam nebudou upíři. 2. série této feministicko-levičácké sračky se už brala příliš vážně, než aby se na to dalo dívat, byť jen jedním okem. No, a pokud scénárista (odcházející) řekne o směru pokračování seriálu: "I hope there is never a Muslim terrorist on the show.", nezbýva nic jiného, než změnit hodnocení na zkurvený odpad. Překrucování a snaha o vymývání mozků jde těmto libtardským kastrátům velmi dobře.
Slavnosti sněženek (1983)
Tady je prostě úplně všechno (a přece to není maglajz).
A-Team (1983) (seriál)
Většina kluků sledujících ORF nad tím kdysi slintala, půlka z vás vděčí seriálu za to, že dnes nejste kriplové bez kámošů, představivosti a smyslu pro čest ...... a stejně tomu dáte tak zprdelené hodnocení?! Běžte se bodnout!