Poslední recenze (60)
C.B. Strike (2017) (seriál)
Viděla jsem The Cuckoo´s Calling a paráda. Skvěle zahrané, natočené a atmosféra úžasná. Dívala jsem se po přečtení knihy a neubráním se srovnání, že v knize mi Strike přišel více zanedbaný a ošoupaný. :) Taky mi tam chyběly některé dialogy a hlavně delší rozhovory, kde se člověk dozvěděl více informací do hloubky. Na to, že ve výsledku měl příběh 3 hodiny, tam těch výslechů bylo pomálu. Ale takto to zase aspoň ocejpalo a zbytečně se to netáhlo a nenudilo.
Sedmero krkavců (2015)
Byla jsem opravdu mile překvapená a nezbývá mi než hodnotit plným počtem hvězd. Sedmero krkavců se povedlo ve všech rovinách a vyváženostech. Krásná příroda, smutný příběh i vtipné odlehčené laškování. Od původní verze má tento film náskok sedmimílových kroků. :) Diblík Issová nezklamala (vystačit si beze slov, jen s mimikou a nenudit, se povedlo na jedničku s hvězdičkou), čarodějnici Bydžovské to nesmírně slušelo a princ byl pohodový fešák, a přitom žádný umělý princ Krasoň. Jen více takových pohádek, které mají duši. :)
Jupiter vychází (2015)
Prvotně mne na film nalákal hlavně Channing s Milou. Po pročtení děje a shlédnutí pár obrázků z filmu, jsem se na děj vážně těšila. Parádní akční podívaná, zvířecí postavičky a pár těch předvídatelných momentů, ale celkově povedené oddechové sci-fi. Co jsem očekávala, to jsem dostala. :)