Recenze (493)
Da Ali G Show (2000) (seriál)
Jednou jsem na to náhodou narazil na ORF, když si tam povídal s nějakým britským politikem a fakt super :)
Kdo hulí, ten umí (2001)
S Gimlim nemůžu souhlasit, každej normální člověk, kterej se nedívá jenom na dramata a nebere ten svět tak vážně a občas si chce vyčistit hlavu se u toho docela nasměje
Sexy párty (2002)
Průměrná teenegerovská komedie, ale některý scény jsou vážně parádní. Třeba jak se koupe se psem?? :)
Vikingové (1999)
I když na CSFD tenhle film moc uspěch jak vidím nemá, nemůžu si pomoct. Mě se to prostě líbilo. Banderas s těma jeho šavlema nebo jak se to jmenuje je prostě parádní :)
Legenda o Zorrovi (2005)
Pro mě hodně, ale hodně velké zklamání. Jednička stála za to (nebylo to snad Hopkinsem - nebo jo?). V tomhle pokračování nebylo nic zajímavého, možná jenom ten jeho syn, to bylo fakt číslo. Zeta-Jones je sice pěkná, ale jenom kvůli ní bych se na to znovu nedíval
Desperado (1995)
Paráda. Víc dodávat asi nemusím ...
Tenkrát v Mexiku (2003)
První polovina mě fakt hodně bavila. Skvělá akce, občas i úsměv na tváři, ale druhá mě hodně zklamala. Abych přiznal barvu, tak Antonio Banderas nepatří k mým oblíbencům, pro mě bude vždycky jako Zorro, ale film celkově na 3 hvězdy byl. Salma Hayek se tam už tak moc neukazovala, to i Eva Mendes tam šla víc vidět :)
Next (2007)
Tomuhle musím dát plný počet. Po neúspěchu Cageova Rituálu, je to moc dobrá záplata. Celej film mě fakt bavil, a jsem rád, že jsem po dlouhý době mohl vidět taky "Poručíka Columba" :)
V jako Vendeta (2005)
Když jsem si to pustil poprvé, tak jsem nevěděl jakou roli tady hraje Hugo Weaving, tak jsem si to pustil anglicky. A jeho charakteristický hlas z Matrixu pozná asi každý :) Docela príma film. Žádné zapory jsem na tom nenašel, takže 4 hvězdy jsou optimální
Timecop 2 (2003)
Jason Scott Lee se mi vážně líbí (jako herec samozřejmě). Timecop 1 mě moc nebavila a dvojka zasae není tak odlišná, takže 2 hvězdy jsou myslím až dost